Αγωνία: Η μεγάλη αλλαγή του Τσίπρα ώστε να καταφέρει την ισοπαλία με τη ΝΔ – Η εντολή των επικοινωνιολόγων στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ και το Tik Tok (vid)

Στο «φουλ» δουλεύουν οι κομματικές μηχανές ενόψει των εκλογών του Μαΐου. Οι πολιτικοί αρχηγοί μετά την μικρή ανάπαυλα του Πάσχα αναμένεται να… μπουν για τα καλά στην προεκλογική μάχη για να κερδίζουν ψήφους.

Πλέον, κομβικό ρόλο στη φετινή πολιτική εκστρατεία παίζουν τα social media και ιδιαίτερα το TikTok που χρησιμοποιούν οι νεαρές ηλικίες. Μετά τον Κυριάκο Μητσοτάκη και ο Αλέξης Τσίπρας σχεδιάζει να μπει στη «μάχη» εύρεσης του νεανικού κοινού πηγαίνοντας σε εκπομπές όπως ο πρωθυπουργός για να δώσει συνεντεύξεις.

Πλέον, ο Τσίπρας έχει αλλάξει… Κατόπιν εντολής των επικοινωνιολόγων του υιοθετεί και αυτός την αργκό των νέων! Θυμηθείτε το πρώτο ιντερνετικό σποτάκι του Τσίπρα πριν μήνες με την προσφώνηση «μπρο».

Η στρατηγική του επιλογή είναι να ενδυναμωθεί όσο δύναται η δημόσια εικόνα του ειδικά στους νέους ψηφοφόρους και προς αυτή την κατεύθυνση θα γίνουν και κάποιες κινήσεις που θα αφορούν προτάσεις πιο εξειδικευμένες για νεολαίους. Πάντως και στην περίπτωση του κ. Τσίπρα, αν και είναι σε καλύτερη μοίρα όσον αφορά την στάση των νέων έναντί του σε σχέση με τον Μητσοτάκη, υπάρχει σημαντική απόσταση. Στόχος, είναι να καλυφθεί μέσω των νέων η διαφορά 3% που δίνουν οι δημοσκοπήσεις υπέρ της ΝΔ και ο Τσίπρας θέλει να την κερδίζει προσεγγίζοντας τους νέους ψηφοφόρους.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...