Τι σκέφτονται στον ΣΥΡΙΖΑ για ΜΜΕ και εταιρείες δημοσκοπήσεων

Αναδιάταξη, επανασχεδιασμός με άλλη ματιά, ότι θέτε διαλέχτε- που έλεγε ο συχωρεμένος Νίκος Σταυρίδης- για την στρατηγική που θα ακολουθήσει ο ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τα ΜΜΕ στην πορεία προς στις εκλογές.

Στην Κουμουνδούρου ισχυρίζονται ότι το ματς στον τομέα αυτό είναι… στημένο από τα αποδυτήρια και αυτό πρέπει να αλλάξει, η τέλος πάντων να βελτιωθεί.

Τι έχουν κατά νου;

Γράφει το topontiki.gr:

  • κάποιος θα οριστεί υπεύθυνος επικοινωνίας – πέρα από την (βελτιωμένη) παρουσία του εκπροσώπου Νάσου Ηλιόπουλου- για να προτείνει στον πρόεδρο, να προγραμματίζει και να συντονίζει τις εμφανίσεις στα ΜΜΕ
  • Οι σχέσεις του προέδρου με τα ΜΜΕ δεν θα καθορίζονται από διάφορα κέντρα, Βουλή, γραφείο τύπου, αρθρογράφοι, αλλά από μια ομάδα συγκροτημένη δίπλα στον πρόεδρο, με γνώση, σχέσεις με την αγορά, με ιδέες και προτάσεις.
  • Στελέχη με γνώση των διαδικασιών (επιτροπή δεοντολογίας για τις δημοσκοπήσεις, τραπεζικά θέματα, διαφημιστική αγορά) θα διαμορφώσουν πλήρη εικόνα για την κατάσταση στα ΜΜΕ και θα παρουσιάσουν προτάσεις για την καλύτερη θεσμική λειτουργία τους.
    Καλά ακούγονται όλα αυτά, μελετημένα και χρήσιμα.
    Αρκεί μην συνεχιστεί το σύστημα, «ότι φανεί του Λωλοστεφανή» και κάθε μέρα ένα στέλεχος, ένας βουλευτής, ένας χολερικός αρθρογράφος, πλακώνεται με δημοσιογράφους και ΜΜΕ.
    Τα παθήματα μαθήματα. Για όλες τις πλευρές.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ