Τεράστιες καταστροφές στο σιδηροδρομικό δίκτυο – Από το 2025 η πλήρης επαναλειτουργία

Τεράστιες είναι οι καταστροφές που άφησε πίσω της στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας η πρόσφατη κακοκαιρία Daniel.

Μάλιστα, την κατάσταση ήρθε να επιδεινώσει ακόμα περισσότερο η κακοκαιρία Elias.

Οι γραμμές σε πολλά σημεία θάφτηκαν στη λάσπη, αμέτρητα μπάζα έχουν διασπαρεί σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο ενώ πολλά ηλεκτρονικά συστήματα έχουν βγει εκτός λειτουργίας.

Χαρακτηριστικό της έκτασης των καταστροφών είναι ότι στο σταθμό του Δομοκού οι ράγες βρίσκονται κυριολεκτικά στον αέρα, αφού το έδαφος κάτω από τις γραμμές του τρένου έχει υποχωρήσει.

Συνολικά 180 χλμ. δικτύου, εκ των οποίων 50 χλμ. διπλής γραμμής στον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης, 80 χλμ. στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα και 50 χλμ. στο Λάρισα – Βόλος, έχουν καταστραφεί.

Το συνολικό κόστος για τις επισκευές ξεπερνά τα 180 εκατ. ευρώ.

Υπολογίζεται ότι η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου μπορεί να χρειαστεί έως και δύο χρόνια, δηλαδή να ολοκληρωθεί το 2025.

Τέλος, σύμφωνα με τους αρμόδιους φορείς, εξετάζεται η κατασκευή του μεγαλύτερου μέρους του δικτύου από την αρχή.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο ΟΠΕΚΕΠΕ των media: Η υπόθεση Πυργιώτη ανοίγει τον φάκελο των δημοσιογράφων που πληρώνονται από την κυβέρνηση Μητσοτάκη

Ο φάκελος Πυργιώτη ανοίγει τις αποκαλύψεις για χρηματοδοτούμενη σιωπή στα media και συμβάσεις με το Δημόσιο

Πυργιώτη – Αβιράμ: Ο γάμος που ρίχνει φως στη σύγκρουση με τον Σκέρτσο

Η Πυργιώτη απαντά στον Σκέρτσο για τη Σύρο, με φόντο τη σχέση της με πρώην πρέσβη του Ισραήλ

Mega Channel: Θρίαμβος στην τηλεθέαση, παραφωνία στην προβολή – Τα ερωτήματα για τη «μονοκαλλιέργεια» Γιάμαλη

Το Mega Channel κυριαρχεί στην τηλεθέαση, αλλά η υπερπροβολή της Γιάμαλη προκαλεί ερωτήματα για εσωτερικές σκοπιμότητες