«Τελικά είχε χορηγό…» – Κόλαφος και διασυρμός της Έφης Αχτσιόγλου στο διαδίκτυο για το 1,3 εκατ. ευρώ

Η Πυθία σχολιάζει

Από την στιγμή που αποκαλύφθηκε η… πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια του επιχειρηματία Δημήτρη Μάρη και του Eteron στην “Αυγή” (Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ ΕΔΩ) στο διαδίκτυο έχει ξεσπάσει σάλοw.

“Τελικά είχε Χορηγό η Έφη Αχτσιόγλου“, είναι το βασικό σχόλιο που κυριαρχεί στο Facebook και στο Twitter.

Μιλάμε για αληθινό διασυρμό που δεν έχει προηγούμενο.

“Οι μάσκες έπεσαν” γράφουν οι χρήστες του διαδικτύου και αναφέρονται στην Έφη Αχτσιόγλου και στην υπόλοιπη παρέα των αποστατών.

Πραγματικά δεν μπορών να αναμεταδώσω όσα γράφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διότι πολλά από αυτά είναι ακατάλληλα.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ιλιγγο προκαλούν τα χρήματα που βγάζει η εταιρεία του Νίκου Ευαγγελάτου

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Newsit Εταιρεία ΕΠΕ του...

Έκρυψαν το 8,3% του κόμματος Κασσελάκη σε δημοσκόπηση

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου. Συντρόφισσες και σύντροφοι. Βρισκόμαστε...

Η άγνωστη μάχη ανάμεσα σε Μαρινάκη και Αλαφούζο πριν τη διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου.Το θέμα του Σαββατοκύριακου...