Στα δίχτυα της ΑΑΔΕ πασίγνωστη influencer για 350.000 ευρώ

Στο στόχαστρο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων βρίσκονται οι influencers. Οι ελεγκτές παρακολουθούν την δραστηριότητά τους στα social media και έχουν ήδη πιάσει κάποιους που φοροδιαφεύγουν.

Πολύ γνωστή influencer εντοπίστηκε από την ΑΑΔΕ καθώς διαφήμιζε ρούχα στο Διαδίκτυο και τα πωλούσε χωρίς να κόβει αποδείξεις ύψος 350.000 ευρώ.

Υπάρχουν κατηγορίες ανάλογα με τους ακολούθους που έχουν οι influencers:

Όσοι έχουν λίγους (nano-influencers) έως και 10.000 η τιμή ανά δημοσίευση που αναρτούν είναι 20 – 100 δολάρια
Οι micro-influencers (έως 50.000 ακολούθους) παίρνουν 30 – 200 δολάρια ανά δημοσίευση,
Oι mid-tier influencers (έως 500.000 ακολούθους) φτάνουν τα 80 – 650 δολάρια,
Oι macro-influencers (έως 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι φτάνουν τα 1.500 ευρώ τη κάθε φορά που διαφημίζουν κάτι
Oι mega-influencers (πάνω από 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι εισπράττουν πάνω από 1.200 ευρώ για κάθε ανάρτηση.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποκάλυψη: Το βαθύ (παρα)κράτος του Μητσοτάκη μέσα στην επιτροπή Τσίπρα – Ποιος από τους «41» μιλούσε ως… «βαθύ λαρύγγι» σε σκοτεινά κέντρα;

Ανήκει στους 41 της «επιστημονικής επιτροπής» του Αλέξη Τσίπρα, αλλά φέρεται να είχε ανοικτή γραμμή με το πιο σκοτεινό κομμάτι του κρατικού μηχανισμού επί ΝΔ. Πόσα γνώριζε ο πρώην πρωθυπουργός;

Βόμβα από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και ανακοίνωση φωτιά – Εξαρθρώθηκε κύκλωμα απάτης με αγροτικές επιδοτήσεις – ζημία 19,6 εκατ. ευρώ στον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό

37 συλλήψεις σε Αθήνα, Κρήτη, Μακεδονία – Πολυετές δίκτυο εξαπάτησης του ΟΠΕΚΕΠΕ με πλαστές δηλώσεις αγροτεμαχίων

Ο «μοναχικός» επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: λάθος σημειολογία ή προάγγελος νέων ισορροπιών;

Μόνος επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, ο Αλέξανδρος Εξάρχου συνοδευόμενος από την Ελένη Βρεττού. Ένδειξη άστοχης επιλογής ή προμήνυμα νέας εποχής στις επιχειρηματικές σχέσεις;