Στο στόχαστρο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων βρίσκονται οι influencers. Οι ελεγκτές παρακολουθούν την δραστηριότητά τους στα social media και έχουν ήδη πιάσει κάποιους που φοροδιαφεύγουν.
Πολύ γνωστή influencer εντοπίστηκε από την ΑΑΔΕ καθώς διαφήμιζε ρούχα στο Διαδίκτυο και τα πωλούσε χωρίς να κόβει αποδείξεις ύψος 350.000 ευρώ.
Υπάρχουν κατηγορίες ανάλογα με τους ακολούθους που έχουν οι influencers:
Όσοι έχουν λίγους (nano-influencers) έως και 10.000 η τιμή ανά δημοσίευση που αναρτούν είναι 20 – 100 δολάρια
Οι micro-influencers (έως 50.000 ακολούθους) παίρνουν 30 – 200 δολάρια ανά δημοσίευση,
Oι mid-tier influencers (έως 500.000 ακολούθους) φτάνουν τα 80 – 650 δολάρια,
Oι macro-influencers (έως 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι φτάνουν τα 1.500 ευρώ τη κάθε φορά που διαφημίζουν κάτι
Oι mega-influencers (πάνω από 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι εισπράττουν πάνω από 1.200 ευρώ για κάθε ανάρτηση.