Στη διαδικασία των προσφορών και των εκπτώσεων σε σούπερ μάρκετ αναμένεται να γίνουν σημαντικές αλλαγές στην Ελλάδα, σύμφωνα με νομοθετική πρωτοβουλία που ετοιμάζει το Υπουργείο Ανάπτυξης. Σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα, η πρωτοβουλία αυτή αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024.
Σκοπός της νομοθετικής αυτής πρωτοβουλίας είναι να εμποδίσει τις εκπτώσεις σε προϊόντα που, πριν από την έκπτωση, έχουν ανατιμηθεί. Σύμφωνα με τον υπουργό, ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες παρουσιάζουν τις προσφορές και τις εκπτώσεις ελέγχεται από το Υπουργείο Ανάπτυξης, και η πρωτοβουλία αυτή θα αλλάξει τον τρόπο ενημέρωσης των καταναλωτών. Συγκεκριμένα, δεν θα επιτρέπονται εκπτώσεις σε προϊόντα που έχουν προηγουμένως ανατιμηθεί, δημιουργώντας έτσι πραγματικές εκπτώσεις.
Επιπλέον, ο υπουργός υπογράμμισε ότι οι έλεγχοι της κυβέρνησης για την πάταξη της αισχροκέρδειας είναι εντατικοί και θα συνεχιστούν, ενώ η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της παραπλανητικής προβολής και επικοινωνίας των προσφορών. Επιπλέον, εξέφρασε τη δέσμευση της κυβέρνησης για ενίσχυση των ελέγχων και αντιμετώπιση της αθέμιτης κερδοφορίας στην αγορά.