Και όμως: 10 ημέρες πριν ο Νίκος Παππάς είχε προειδοποιήσει για την τραγωδία με τα τρένα

Σε μια σοβαρή καταγγελία, που αποδείκνυε ότι πέρα από απολύτως ανεπαρκείς, οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής έχουν γίνει και άκρως επικίνδυνοι για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών, είχε προχωρήσει ο Νίκος Παππάς στις 20 Φεβρουαρίου.

Δυστυχώς επιβεβαιώθηκε με τον χειρότερο τρόπο.

«Σαν να μην έφταναν οι αλλεπάλληλοι εκτροχιασμοί, που προκύπτουν λόγω των ασυντήρητων γραμμών, σήμερα έχουμε το μοναδικό, προφανώς, φαινόμενο να εκτελούνται εργασίες τοποθέτησης οδικής γέφυρας πάνω από τις γραμμές του τρένου, αμέσως μετά τη Λαμία και στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη, χωρίς να έχει κλείσει (έστω προσωρινά) η γραμμή και να έχει σταματήσει η σιδηροδρομική κυκλοφορία» αποκάλυπτε σε δήλωσή του, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

«Μια οδική γέφυρα, λοιπόν, κρέμεται με τη βοήθεια γερανού, πάνω από τις γραμμές, λίγα εκατοστά πάνω από τα δίκτυα ηλεκτροδότησης του τρένου, και από κάτω οι συρμοί συνεχίζουν την πορεία τους μεταφέροντας εκατοντάδες επιβάτες» σημείωνε.

«Μητσοτάκης και Καραμανλής είναι έννοιες ασύμβατες με την ασφάλεια των μεταφορών και των συγκοινωνιών, των έργων υποδομών και της ζωής εκατοντάδων συμπολιτών μας» κατέληγε ο Νίκος Παππάς.

Ολόκληρη η δήλωση του Νίκου Παππά
«Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής εκτός από απολύτως ανεπαρκείς έχουν καταφέρει να καταστούν και άκρως επικίνδυνοι.

Επικίνδυνοι για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών, της ζωής εκατοντάδων επιβατών του τρένου αλλά και των εργαζομένων σε έργα υποδομών πέριξ του δικτύου.

Σαν να μην έφταναν οι αλλεπάλληλοι εκτροχιασμοί, που προκύπτουν λόγω των ασυντήρητων γραμμών, σήμερα έχουμε το μοναδικό, προφανώς, φαινόμενο να εκτελούνται εργασίες τοποθέτησης οδικής γέφυρας πάνω από τις γραμμές του τρένου, αμέσως μετά τη Λαμία και στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη, χωρίς να έχει κλείσει (έστω προσωρινά) η γραμμή και να έχει σταματήσει η σιδηροδρομική κυκλοφορία.

Μια οδική γέφυρα, λοιπόν, κρέμεται με τη βοήθεια γερανού, πάνω από τις γραμμές, λίγα εκατοστά πάνω από τα δίκτυα ηλεκτροδότησης του τρένου, και από κάτω οι συρμοί συνεχίζουν την πορεία τους μεταφέροντας εκατοντάδες επιβάτες.

Μητσοτάκης και Καραμανλής είναι έννοιες ασύμβατες με την ασφάλεια των μεταφορών και των συγκοινωνιών, των έργων υποδομών και της ζωής εκατοντάδων συμπολιτών μας».

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μαξίμου 2015: Το απειλητικό μήνυμα πανίσχυρου εκδότη που «πάγωσε» κορυφαίο υπουργό του Αλέξη Τσίπρα – Η αλήθεια για τους εκβιασμούς στα media

Πρωτοκλασάτος υπουργός δείχνει SMS εκδότη με έμμεση απειλή για πρωτοσέλιδο. Το περιστατικό που αποκαλύπτει πώς λειτουργούσε η πίεση.

ΑΝΑΤΡΟΠΗ στην υπόθεση «εκβιασμού» της Ζέττας Μακρή – Κλειδί το τιμολόγιο που παρουσίασε ο δημοσιογράφος

Ραγδαίες εξελίξεις στην υπόθεση εκβιασμού της Ζέττας Μακρή από δημοσιογράφο. Ο κατηγορούμενος παρουσιάζει τιμολόγιο και κάνει λόγο για εμπορική συμφωνία. Όλα θα κριθούν στο Αυτόφωρο. Οι ισχυρισμοί και η αντίδραση της βουλευτού.

Ο Μάκης Βορίδης στη «Γη της Ελιάς»; Παραιτήθηκε και πάει… Μάνη με ρόλο-έκπληξη!

Ο Μάκης Βορίδης παραιτήθηκε από τον ΟΠΕΚΕΠΕ και φημολογείται ότι θα παίξει στη "Γη της Ελιάς" ως Επιθεωρητής Επιδοτήσεων!

Ναύαρχος Αποστολάκης: Σοβαρές καταγγελίες για τις επιπτώσεις του έργου του Λάτση – Ποιος πληρώνει τις ρήτρες εκατομμυρίων ευρώ;

Ο Ευάγγελος Αποστολάκης καταγγέλλει τα προβλήματα των έργων στο Ελληνικό: κυκλοφορία, ηχορύπανση, πλημμύρες και απώλεια πρασίνου.