Τεράστιες καταστροφές στο σιδηροδρομικό δίκτυο – Από το 2025 η πλήρης επαναλειτουργία

Τεράστιες είναι οι καταστροφές που άφησε πίσω της στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας η πρόσφατη κακοκαιρία Daniel.

Μάλιστα, την κατάσταση ήρθε να επιδεινώσει ακόμα περισσότερο η κακοκαιρία Elias.

Οι γραμμές σε πολλά σημεία θάφτηκαν στη λάσπη, αμέτρητα μπάζα έχουν διασπαρεί σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο ενώ πολλά ηλεκτρονικά συστήματα έχουν βγει εκτός λειτουργίας.

Χαρακτηριστικό της έκτασης των καταστροφών είναι ότι στο σταθμό του Δομοκού οι ράγες βρίσκονται κυριολεκτικά στον αέρα, αφού το έδαφος κάτω από τις γραμμές του τρένου έχει υποχωρήσει.

Συνολικά 180 χλμ. δικτύου, εκ των οποίων 50 χλμ. διπλής γραμμής στον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης, 80 χλμ. στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα και 50 χλμ. στο Λάρισα – Βόλος, έχουν καταστραφεί.

Το συνολικό κόστος για τις επισκευές ξεπερνά τα 180 εκατ. ευρώ.

Υπολογίζεται ότι η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου μπορεί να χρειαστεί έως και δύο χρόνια, δηλαδή να ολοκληρωθεί το 2025.

Τέλος, σύμφωνα με τους αρμόδιους φορείς, εξετάζεται η κατασκευή του μεγαλύτερου μέρους του δικτύου από την αρχή.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;