«Τελικά είχε χορηγό…» – Κόλαφος και διασυρμός της Έφης Αχτσιόγλου στο διαδίκτυο για το 1,3 εκατ. ευρώ

Η Πυθία σχολιάζει

Από την στιγμή που αποκαλύφθηκε η… πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια του επιχειρηματία Δημήτρη Μάρη και του Eteron στην “Αυγή” (Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ ΕΔΩ) στο διαδίκτυο έχει ξεσπάσει σάλοw.

“Τελικά είχε Χορηγό η Έφη Αχτσιόγλου“, είναι το βασικό σχόλιο που κυριαρχεί στο Facebook και στο Twitter.

Μιλάμε για αληθινό διασυρμό που δεν έχει προηγούμενο.

“Οι μάσκες έπεσαν” γράφουν οι χρήστες του διαδικτύου και αναφέρονται στην Έφη Αχτσιόγλου και στην υπόλοιπη παρέα των αποστατών.

Πραγματικά δεν μπορών να αναμεταδώσω όσα γράφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διότι πολλά από αυτά είναι ακατάλληλα.

Διαβάστε οπωσδήποτε

Αποκλειστικά στο Periodista:

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα τρία στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που αν «πέσει» ο Στέφανος Κασσελάκης «χάνονται»

Η Πυθία αποκαλύπτειΑς μην γελιόμαστε. Τα φαινόμενα στον ΣΥΡΙΖΑ...

Η «βόμβα» που έχει στο συρτάρι του ο Στέφανος Κασσελάκης για τον Αλέξη Τσίπρα

Η Πυθία αναρωτιέται Αναγνώστριες και αναγνώστες μου. Συντρόφισσες και σύντροφοι.Ο...

To μαρτυριάρικο παρεάκι της COSMOTE στην Κίμωλο και τα χαμένα εσώρουχα της «κακιάς» μάγισσας με τα κοτσιδάκια

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου.Το καλοκαίρι έχει μπει...