«Πλήρης αλλοίωση στην σκηνή του εγκλήματος στα Τέμπη»

Την άποψη πως η σκηνή του σιδηροδρομικού δυστυχήματος παρουσίαζε πλήρη αλλοίωση λίγες ημέρες μετά το έγκλημα στα Τέμπη, εξέφρασε ο ταξίαρχος ε.α. Παναγιώτης Γερογλής, πρώην εθνικός αντιπρόσωπος στα Ηνωμένα Έθνη, με μεταπτυχιακό στη Διεθνή Ασφάλεια και την Εφαρμοσμένη Στρατηγική.

Ο κ. Γερογλής βρέθηκε αυτοβούλως στα Τέμπη, μόλις τις πρώτες ημέρες του Μαρτίου του 2023 και υποστηρίζει πως από την έρευνα που έκανε -στην οποία περιλαμβάνεται και φωτογραφικό υλικό- αλλά και από την σύγκριση των δεδομένων, προκύπτει ξεκάθαρα αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος.

«Υπάρχουν αδιάψευστα γεγονότα, όπου κυρίαρχο ρόλο έχουν οι παραλείψεις, οι αστοχίες, οι ανεπάρκειες, η ενσυνείδητη αμέλεια αλλά και ο ενδεχόμενος δόλος κάθε εμπλεκομένου στην αλυσίδα», τονίζει ο κ. Γερογλής, μιλώντας σε ραδιοφωνική εκπομπή και συνεχίζει:

«Πέρα από τις αιτίες που προκάλεσαν το μείζον σιδηροδρομικό ατύχημα, απαντήσεις θα πρέπει να δοθούν και για την απανθράκωση των βαγονιών της επιβατικής αμαξοστοιχίας, την εξαΰλωση των ανθρωπίνων σωμάτων, την αδυναμία ανεύρεσης έστω επαρκούς DNA για την ταυτοποίηση αγνοουμένων, το ”μανιτάρι” ανάφλεξης που έχει καταγραφεί από κάμερα κλειστού κυκλώματος (CCTV), πιθανόν από την κάμερα εξόδου στο ρεύμα καθόδου από το εγγύς τούνελ της ΝΕΟΑΘ…».

Όπως τονίζει ο Παναγιώτης Γερογλής, η έρευνα θα πρέπει να συμπεριλάβει και τα βαγόνια της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας και τα φορτία τους. «Ακόμη και αυτά που κατά παράβαση των διεθνών πρακτικών και των κανονισμών για τη διερεύνηση απομακρύνθηκαν από τη σκηνή του ατυχήματος, προτού καν συσταθεί η (…σύννομη;) “υπερκομματική επιτροπή διερεύνησης”…», υπογραμμίζει με νόημα και συμπληρώνει:

«Το ερώτημα για τη “με τόση φούρια” απομάκρυνση των βαγονιών της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας, από τη δεύτερη/τρίτη κιόλας μέρα, παραμένει ανοιχτό. Και επίσης καλό θα είναι να εξεταστούν τα συστήματα πυρόσβεσης των επιβατικών συρμών, αν αυτά λειτούργησαν, αν ενεργοποιήθηκαν τα εφεδρικά φώτα ασφαλείας, αν υπήρχαν τα σφυράκια θραύσης των υαλοπινάκων στις εξόδους κινδύνου».

Επιπλέον, αναφέρεται και στα χημικά εγκαύματα ορισμένων πυροσβεστών αλλά και επιβατών, που από τα πρώτα 24ωρα μετά την ανείπωτη τραγωδία, είχαν προκαλέσει εντύπωση, αλλά και πλήθος ερωτημάτων. «Τα εγκαύματα εκδηλώθηκαν κάποιες ημέρες αργότερα και παρά το ότι ειδικά οι πυροσβέστες φορούσαν προστατευτικό εξοπλισμό, αναζητούν και αυτά τις απαντήσεις τους…», επισημαίνει ο ταξίαρχος ε.α., ενώ κάνει αναφορά και στην παροχή πιστοποιητικών θανάτου, η οποία ολοκληρώθηκε χωρίς την κατά περίπτωση νεκροψία – νεκροτομή των σωρών, όπου ήταν δυνατό.

Η συνθήκη αυτή, σύμφωνα με τον ίδιο δύναται να επιφέρει πρόσθετα προβλήματα παρά να επιλύσει, κατά την εκδίκαση των αγωγών από τους συγγενείς, έναντι των υπευθύνων.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η νέα παρέμβαση του Μανώλη Κοττάκη για το sms της Μαρέβας Μητσοτάκη στον Βαγγέλη Μαρινάκη

Του Μανώλη Κοττάκη Η «Εστία» κυκλοφορεί 148 χρόνια και είναι...

Τσιρίδες και ουρλιαχτά μέσα στη νύχτα από τα οικόσιτα του Μητσοτάκη για την Μαρέβα

Η Πυθία αποκαλύπτει Θλίψη και οίκτος για δημοσιογράφους και τρολς...

Δημοσκόπηση – σοκ για το SMS της Μαρέβας στον Μαρινάκη (pic)

Η αποκάλυψη της Εστίας της Κυριακής αλλά και το...

Η μεγάλη έκπληξη: Δεύτερο κόμμα στις ευρωεκλογές η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου

Η Πυθία αποκαλύπτει Αναγνώστριες και αναγνώστες μου. Όπως σας έγραψα...