Οργισμένη ανακοίνωση των Μηχανοδηγών για τα Τέμπη

Οργισμένη ανακοίνωση εξέδωσε η Πανελήνια Ένωση Μηχανοδηγών, έναν χρόνο μετά το φρικτό έγκλημα στα Τέμπη, με σκοπό να ζητήσει συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, ώστε να δοθεί λύση σε καίρια ζητήματα.

«Ένα χρόνο μετά το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη και παρά τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης, τα πράγματα στον σιδηρόδρομο παραμένουν όχι μόνο στάσιμα αλλά ιδιαίτερα στην Περιφέρεια της χώρας είναι δραματικά χειρότερα», ανακοίνωσε η Πανελήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης ( Π.Ο.Σ. – Ε.Κ.Π. – Γ.Σ.Ε.Ε. – A.L.), επισημαίνοντας ότι «η ανακοίνωση της Διοίκησης του ΟΣΕ στις 6 Μαρτίου απέδειξε σε όλους ότι αν λειτουργούσε η Τηλεδιοίκηση Λάρισας, αυτή που τέθηκε εκτός τον Ιούλιο του 2019, σήμερα οι 57 συνάνθρωποι μας θα ζούσαν».

Η ανακοίνωση

«Η ανακοίνωση της Διοίκησης του ΟΣΕ στις 6 Μαρτίου, ότι λειτούργησε η Τηλεδιοίκηση του ΣΚΑ και απεσώβησε δυνητικά σοβαρό ατύχημα στις 23 Δεκεμβρίου του 2023, 3 μήνες μετά το συμβάν (γιατί άργησε τόσο η ανακοίνωση, μήπως γιατί την περίοδο εκείνη η Ελληνική Κοινωνία έβλεπε την ”Εξεταστική” Επιτροπή των Τεμπών και την προσπάθεια της πλειοψηφίας να συγκαλύψει το έγκλημα και κάποιοι φοβήθηκαν ότι θα δεχόταν ένα καίριο πλήγμα;) απέδειξε το ορθόν των θέσεων του Σωματείου μας, το οποίο με εξώδικα, απεργίες, επιστολές και διαμαρτυρίες διεκδικούσε το αυτονόητο. Να λειτουργήσουν τα συστήματα ασφάλειας. Η ανακοίνωση του ΟΣΕ ΑΠΕΔΕΙΞΕ σε όλους ότι ΑΝ λειτουργούσε η Τηλεδιοίκηση Λάρισας, αυτή που τέθηκε εκτός τον Ιούλιο του 2019, σήμερα οι 57 συνάνθρωποι μας ΘΑ ΖΟΥΣΑΝ», αναφέρεται αρχικά στην εν λόγω ανακοίνωση και επισημαίνεται στην συνέχεια:

«Το Σωματείο μας θα ζητήσει άμεσα συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών.

  • Εδώ και 7 μήνες η κυκλοφορία των τρένων στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη για μήκος διαδρομής 95 και πλέον χιλιομέτρων, γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας ΧΩΡΙΣ Φωτοσήματα και Τηλεδιοίκηση και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.
  • Εδώ και 7 μήνες ο Βόλος, η Καρδίτσα τα Τρίκαλα και η Καλαμπάκα παραμένουν χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με άγνωστο τον χρόνο αποκατάστασης.
  • Στον Προαστιακό Πάτρας τα τελευταία 2 χρόνια ο χρόνος διάνυσης της διαδρομής του, έχει σχεδόν διπλασιαστεί λόγω έλλειψης συντήρησης της υποδομής και συνεπακόλουθων μειώσεων ταχύτητας. Άγνωστο παραμένει το πότε θα αποκατασταθεί η υποδομή του.
  • Στον Προαστιακό Αθήνας προς Κιάτο δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης της κανονικότητας.
  • Η Θράκη δεν έχει δει τρένο μήνες τώρα γιατί 25 σιδηροδρομικές διαβάσεις παραμένουν ΜΗ λειτουργούσες και αφύλακτες. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης
  • Η Φλώρινα δεν έχει δει τρένο εδώ και 1 χρόνο καθώς μετά την Έδεσσα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.
  • Ο Οδοντωτός στα Καλάβρυτα και το Τρενάκι του Πηλίου, μέσα που προσέλκυαν χιλιάδες επισκεπτών, παραμένουν κλειστά. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.
  • Στην γραμμή προς Σέρρες ο ΟΣΕ τοποθετεί φύλακες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις ΜΟΝΟ όταν διέρχονται τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα, αφήνοντας τα επιβατικά τρένα εκτεθειμένα και αναγκάζοντας την Hellenic Train να τοποθετήσει εποχούμενους φύλακες! Το τρένο σταματάει πριν την διάβαση, ο φύλακας κατεβαίνει από αυτό, την εξασφαλίζει, το τρένο διέρχεται και περιμένει τον φύλακα να ξαναεπιβιβαστεί σε αυτό!
  • Η υποχρηματοδότηση κυριαρχεί καθώς στις σιδηροδρομικές εταιρείες οφείλονται, εκατοντάδες εκατομμύρια των Ευρώ από το 2021! Γιατί δεν καταβάλλονται οι οφειλές;
  • Οι επενδύσεις σε αναγκαίο τροχαίο υλικό έχουν παρεπεμφθεί στις καλένδες. Άγνωστο πότε (και αν) θα πραγματοποιηθούν.
  • Η υποστελέχωση στον ΟΣΕ γιγαντώνεται καθώς τα αποτελέσματα του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εργαζομένων σε καίριες ειδικότητες ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ.
  • Το πόρισμα του ERA για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο εκθέτει και αναδεικνύει τις πολλές ελλείψεις στην χώρα μας».

Τα μέλη της Ένωσης τονίζουν πως έχουν αποδείξει ότι για τους μηχανοδηγούς ουσία δεν είναι η επικοινωνία. «Επειδή οι εξαγγελίες κουράζουν και διαψεύδονται από την πραγματικότητα που ζούμε καθημερινά εργαζόμενοι και επιβάτες, θεωρούμε πως πρέπει να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους για την ανάταξη του σιδηροδρόμου», καταλήγουν στην ανακοίνωσή τους.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο Μάκης Βορίδης στη «Γη της Ελιάς»; Παραιτήθηκε και πάει… Μάνη με ρόλο-έκπληξη!

Ο Μάκης Βορίδης παραιτήθηκε από τον ΟΠΕΚΕΠΕ και φημολογείται ότι θα παίξει στη "Γη της Ελιάς" ως Επιθεωρητής Επιδοτήσεων!

Μαξίμου 2015: Το απειλητικό μήνυμα πανίσχυρου εκδότη που «πάγωσε» κορυφαίο υπουργό του Αλέξη Τσίπρα – Η αλήθεια για τους εκβιασμούς στα media

Πρωτοκλασάτος υπουργός δείχνει SMS εκδότη με έμμεση απειλή για πρωτοσέλιδο. Το περιστατικό που αποκαλύπτει πώς λειτουργούσε η πίεση.

Ναύαρχος Αποστολάκης: Σοβαρές καταγγελίες για τις επιπτώσεις του έργου του Λάτση – Ποιος πληρώνει τις ρήτρες εκατομμυρίων ευρώ;

Ο Ευάγγελος Αποστολάκης καταγγέλλει τα προβλήματα των έργων στο Ελληνικό: κυκλοφορία, ηχορύπανση, πλημμύρες και απώλεια πρασίνου.

ΑΝΑΤΡΟΠΗ στην υπόθεση «εκβιασμού» της Ζέττας Μακρή – Κλειδί το τιμολόγιο που παρουσίασε ο δημοσιογράφος

Ραγδαίες εξελίξεις στην υπόθεση εκβιασμού της Ζέττας Μακρή από δημοσιογράφο. Ο κατηγορούμενος παρουσιάζει τιμολόγιο και κάνει λόγο για εμπορική συμφωνία. Όλα θα κριθούν στο Αυτόφωρο. Οι ισχυρισμοί και η αντίδραση της βουλευτού.