Εξάρχου: Η Ρουμανία αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για την Άκτωρ

Η Άκτωρ θα επιδιώξει την επέκταση του αποτυπώματός της στη Ρουμανία μέσα από την αξιοποίηση των νέων ευκαιριών της αγοράς, που θα προκύψουν στο μέλλον, όπως οι ΣΔΙΤ και οι παραχωρήσεις, δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Άκτωρ, Αλέξανδρος Εξάρχου, μιλώντας στο Συνέδριο “Economist Impact” που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη στο Βουκουρέστι.

Στη συζήτηση του Συνεδρίου συμμετείχαν ο υφυπουργός του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών της Ρουμανίας, Ionut Savoiu, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών της Ελλάδας, Νίκος Ταχιάος (εξ αποστάσεως) και η γενική γραμματέας Ιδιωτικών Επενδύσεων του υπουργείου Ανάπτυξης, κυρίας Βίκυ Λοΐζου.

Όπως υπογράμμισε ο Αλ. Εξάρχου, από την πρώτη στιγμή της ολοκλήρωσης της εξαγοράς της Άκτωρ από τον Όμιλο Intrakat, η Ρουμανία αποτέλεσε ύψιστη προτεραιότητα για την Άκτωρ, η οποία κινητοποίησε τεράστιους υλικούς και ανθρώπινους πόρους προκειμένου να επιταχυνθούν οι εργασίες αποπεράτωσης των έργων της εκεί. Η Άκτωρ, η οποία είναι παρούσα στη Ρουμανία εδώ και 20 χρόνια, ενισχύθηκε το τελευταίο διάστημα με σημαντικά κεφάλαια, ώστε να επιταχύνει την εκτέλεση των έργων της στη Ρουμανία, σημείωσε ο επικεφαλής της Άκτωρ.

Παράλληλα, ο Αλ. Εξάρχου προχώρησε και σε έναν απολογισμό προόδου των εν εξελίξει μεγάλων έργων που υλοποιεί η Άκτωρ στη Ρουμανία, αθροιστικού προϋπολογισμού €1,3 δισ.

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο Lot 3 του περιφερειακού αυτοκινητόδρομου Βουκουρεστίου A0 (63% του φυσικού αντικειμένου), ο οποίος θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι και στο υποτμήμα 2 της σιδηροδρομικής γραμμής Apața-Cața (21,7% του φυσικού αντικειμένου), ένα δύσκολο τεχνικό έργο, το οποίο αποτελεί ένα από τα ελάχιστα στην Ευρώπη, όπου θα γίνει παράλληλη χρήση 4 μηχανημάτων διάνοιξης σηράγγων.

Ο επικεφαλής της Άκτωρ τόνισε ότι αποτελεί ισχυρή πεποίθηση του ομίλου Intrakat, ότι η Ρουμανία διαθέτει διευρυμένες προοπτικές στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής οικογένειας και των γεωπολιτικών ανακατατάξεων στην ευρύτερη περιοχή. Και επισήμανε ότι η χώρα έχει αποκτήσει ευρύτερο ενδιαφέρον, καθώς η ανοικοδόμηση της Ουκρανίας, μετά τη λήξη του πολέμου, θα περνάει μέσα από τη Ρουμανία και τους σιδηροδρομικούς και οδικούς άξονες που θα συνδέουν το Αιγαίο με τη Μαύρη Θάλασσα.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;