Πλήρης αποτυχία το επικοινωνιακό σόου της κυβέρνησης

Συνεχίζεται το φιάσκο του Υπουργείου Ανάπτυξης με το περιβόητο καλάθι του νοικοκυριού. Ο υπουργός Ανάπτυξης τρέχει να δει πώς θα σώσει με «αλλαγές» τις… πρωτότυπες ιδέες του, καθώς μόνο σε πολλά υποσχόμενο δεν αποδεικνύεται….

Αμέτρητες είναι καθημερινά οι καταγγελίες ότι ορισμένα σούπερ μάρκετ παραπλανούν τους πολίτες, ότι δεν είχαν στείλει αποστείλει πλήρη κατάλογο των προϊόντων, ότι οι έλεγχοι είναι ελλιπείς, καθώς υπάρχουν και αναφορές ότι οι καταναλωτές δεν έβρισκαν τα εν λόγω προϊόντα. Μέσα σε όλο αυτό το μπάχαλο, ο εμπνευστής Άδωνις Γεωργιάδης αποφάσισε να φέρει αλλαγές στο καλάθι του νοικοκυριού. Μάλιστα, ενδιαφέρουσα αναμένεται να είναι η σημερινή συνάντηση ανάμεσα στους εκπροσώπους της βιομηχανίας τροφίμων που είναι προγραμματισμένη για το μεσημέρι, με τον υπουργό Ανάπτυξης. Την ίδια ώρα, φαίνεται να μην έχει αντιληφθεί ότι τα δεδομένα δεν είναι όπως ονειρεύτηκε. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε «τα νέα είναι ευχάριστα», προσθέτοντας πως ο ανταγωνισμός μεταξύ των αλυσίδων σούπερ μάρκετ θα λειτουργήσει και ήδη λειτουργεί, αφού «ήδη έχουμε σοβαρές μειώσεις στις τιμές σε σχέση με το καλάθι της περασμένης εβδομάδας».

Στο μεταξύ, κατατέθηκε στη Βουλή, ως προσθήκη σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Δικαιοσύνης η τροπολογία που αφορούσε σε διόρθωση σημαντικών λαθών που καταγράφονται στο καλάθι κατά την πρώτη εβδομάδα της εφαρμογής του. Η τροπολογία ορίζει ότι κάθε αλυσίδα θα πρέπει να εξασφαλίζει την επάρκεια καθώς και την εμφανή σήμανση των προϊόντων που συμμετέχουν στο καλάθι ως εξής:

  • Τα σούπερ μάρκετ πρέπει να τοποθετούν ευκρινές ειδικό σήμα στο χώρο πώλησης (ράφι) των προϊόντων που συμμετέχουν στο καλάθι, καθώς και ευκρινή κατάλογο των προϊόντων σε εμφανές σημείο στην είσοδο του καταστήματος που συμπεριλαμβάνει τις τιμές στις οποίες προσφέρονται τα προϊόντα
  • πρέπει να διασφαλίζουν ότι τα προϊόντα που συμμετέχουν στο καλάθι βρίσκονται στα καταστήματά τους σε επάρκεια και διατίθενται απρόσκοπτα στο καταναλωτικό κοινό
  • Για κάθε παράβαση των ανωτέρω επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο από 1.000 έως 50.000 ευρώ

Αναρτήθηκαν οι νέες λίστες 

Οι νέες λίστες που ανακοίνωσαν τα σούπερ μάρκετ για το «καλάθι του νοικοκυριού» ισχύουν από σήμερα 9 Νοεμβρίου 2022 έως και την επόμενη Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022. Πλέον στην πλατφόρμα e-katanalotis βρίσκονται αυτή τη στιγμή αναρτημένα τα «καλάθια» που δημιούργησαν 12 μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ

  • ΑΒ Βασιλόπουλος
  • Bazaar
  • Γαλαξίας
  • Κρητικός
  • Μασούτης
  • My Market
  • Market in
  • Σκλαβενίτης
  • ΣΥΝΚΑ
  • Χαλκιαδάκης
  • Lidl
  • Discount Markt
  • και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-fresh.gr
ΠΗΓΗnewsbreak.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού