To newsit.gr κερδίζει το in.gr στον εσωτερικό ανταγωνισμό των media του Βαγγέλη Μαρινάκη – Ανατροπές με φόντο 56.000.000 ευρώ

Σημαντικές ανακατατάξεις στα εσωτερικά του Ομίλου με φόντο τις ιστοσελίδες υψηλής επισκεψιμότητας και τα νέα πρόσωπα

Η Πυθία αποκαλύπτει


Δυναμικές εξελίξεις στο εσωτερικό της Alter Ego Media φέρνει η απόκτηση των ιστοσελίδων Newsit.gr και TLife.gr έναντι συνολικού τιμήματος 28,5 εκατ. ευρώ, ενισχύοντας περαιτέρω την κυριαρχία του Ομίλου στον ψηφιακό χώρο.

Μέχρι πρότινος, το In.gr με επικεφαλής τον Λευτέρη Χαραλαμπόπουλο διατηρούσε ηγετική θέση στην online στρατηγική του Ομίλου, “με αποκορύφωμα την αποκάλυψη των Πρακτικών των Πολιτικών Αρχηγών το 2025”. Ωστόσο, η ένταξη του Newsit, ενός από τα πιο δημοφιλή sites στην Ελλάδα, φέρνει αλλαγή ισορροπιών και νέο δυναμισμό.


Η εξαγορά του Newsit δίνει νέα διάσταση στον Όμιλο

Η εταιρεία Newsit ΕΠΕ μεταβιβάστηκε στην Alter Ego Media έναντι 19,5 εκατ. ευρώ, μαζί με το πλήρες χαρτοφυλάκιο της που περιλαμβάνει:

  • “newsit.gr”
  • “zappit.gr”
  • “iatropedia.gr”
  • “onalert.gr”
  • “perpetual.gr”

Παράλληλα, η TLIFE ΑΕ αποκτήθηκε έναντι 9 εκατ. ευρώ, ενισχύοντας τον Όμιλο στον τομέα του lifestyle και της γυναικείας θεματολογίας.


Αλλαγές και στη δομή των ιστοσελίδων – νέα πρόσωπα και ενίσχυση συντακτών

Σημαντική αναβάθμιση καταγράφεται και στην ιστοσελίδα των «Νέων», η οποία έχει αποκτήσει νέα δυναμική μετά τη μεταγραφή του Τάσου Οικονόμου από την ΕΡΤ, ο οποίος ανέλαβε διευθυντής σύνταξης.

Ταυτόχρονα, νέες προσλήψεις ενισχύουν τη λειτουργία του site, με στόχο την ανανέωση του ψηφιακού αποτυπώματος και τη βελτίωση της συνολικής εικόνας του brand.


Το επενδυτικό πρόγραμμα της Alter Ego Media ξεπερνά τα 56 εκατ. ευρώ

Η χρηματοδότηση των εξαγορών στηρίχθηκε σε κεφάλαια ύψους 56.996.000 ευρώ που άντλησε ο Όμιλος από το Χρηματιστήριο Αθηνών, με στόχο ένα ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει:

  • Εξαγορές και στρατηγικές συμμετοχές
  • Αναβάθμιση τεχνολογίας και υποδομών
  • Παραγωγή και απόκτηση περιεχομένου
  • Πνευματικά δικαιώματα οπτικοακουστικών έργων
  • Ενίσχυση κεφαλαίου κίνησης

Από τη βιβλιοθήκη της Τηλέτυπος στην κορυφή της τηλεθέασης

Η πρώτη στρατηγική επένδυση πριν την εισαγωγή στο ΧΑΑ ήταν η απόκτηση της ιστορικής ταινιοθήκης της Τηλέτυπος, μέσω πλειστηριασμού, έναντι 23.999.999 ευρώ. Η κίνηση αυτή άνοιξε τον δρόμο για την επιστροφή του MEGA, που σήμερα κατέχει την πρωτιά στην τηλεθέαση.

“Εξίσου σημαντική κίνηση ήταν και η εξαγορά του 1% της CH Game Development Software Limited του Βαρδή Ιωάννη Βαρδινογιάννη, έναντι 110.000 ευρώ”, κίνηση που καταδεικνύει την πολυεπίπεδη στρατηγική επέκτασης του Ομίλου σε τεχνολογία και ψηφιακό περιεχόμενο.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ