Μετράμε πλέον ώρες για τον μεγάλο τελικό της Eurovision 2025 και η αγωνία κορυφώνεται στη Βασιλεία. Η Klavdia, η εκπρόσωπος της Ελλάδας με το ατμοσφαιρικό «Αστερομάτα», βγαίνει δυνατά στον τελικό σπάζοντας τα κοντέρ στο YouTube και κατακτώντας την 9η θέση στο Press Poll του ESCXtra — ένα από τα πιο αξιόπιστα βαρόμετρα πριν την κρίσιμη βραδιά.
Η εικόνα από τις πρόβες
Η πρώτη γενική πρόβα πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής, με τους 26 φιναλίστ να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό. Η διαδικασία έκλεισε με το καθιερωμένο Press Poll, στο οποίο ψήφισαν διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι απ’ όλη την Ευρώπη. Οι Γαλλία, Φινλανδία, Σουηδία, Αλβανία και Ελβετία μπήκαν στην πεντάδα, αφήνοντας έξω – έκπληξη – την Αυστρία, που μέχρι πρότινος λογιζόταν ως φαβορί.
Η Klavdia εντυπωσιάζει
Η Klavdia με την υποβλητική και σκηνικά προσεγμένη εμφάνιση της, συγκέντρωσε 124 ψήφους, ανεβαίνοντας στην 9η θέση — μια από τις καλύτερες ελληνικές επιδόσεις των τελευταίων ετών σε press preview. Οι κριτικές κάνουν λόγο για λιτή, συναισθηματική ερμηνεία με βάθος, που στέκεται άξια απέναντι σε υπερπαραγωγές και οπτικά τρικ άλλων χωρών.
Πρώτη στο YouTube, πρώτο μήνυμα από το κοινό
Το κοινό φαίνεται να παίρνει τη σκυτάλη. Από τη βραδιά του Β’ Ημιτελικού κι έπειτα, το βίντεο της «Αστερομάτας» είναι το πιο προβεβλημένο στο επίσημο κανάλι της Eurovision στο YouTube, με πάνω από 620.000 προβολές μέσα σε λίγες ώρες — αριθμός που ξεπερνά ακόμη και τις «παραδοσιακές δυνάμεις» του διαγωνισμού. Το γεγονός αυτό θεωρείται σαφές μήνυμα κινητοποίησης του κοινού και ανεβάζει κατακόρυφα τις ελληνικές προσδοκίες.
Το παζλ των φαβορί
Το Press Poll δεν προβλέπει, αλλά κατευθύνει. Σε συνδυασμό με τα Audience Polls που ακολουθούν από τις πλατφόρμες ESC Insight, 12 Points From America, Eurovoix και That Eurovision Site, διαμορφώνεται μια πιο καθαρή εικόνα για το ποιοι πάνε φουλ για κορυφή.