Χαμός στα media: Εξαγορές καναλιών, νέα εγχειρήματα, «μεταγραφές» δημοσιογράφων – Ολόκληρη η λίστα

Εξαγορές, νέα εγχειρήματα, «μεταγραφές» δημοσιογράφων κ.ά. Από εκεί που βρίσκονταν σχεδόν στην αφάνεια, τα περιφερειακά κανάλια της Αττικής είναι εδώ και μήνες ψηλά στην μιντιακή επικαιρότητα και συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον αρκετών επιχειρηματιών. Με αφορμή τα τελευταία γεγονότα στον ανταγωνισμό τους, σας τα παρουσιάζουμε ένα προς ένα μαζί με μια σύντομη περιγραφή για το πρόγραμμά τους και τις εξελίξεις γύρω από αυτά, αν υπάρχουν

ACTION24
Από τον περασμένο Ιούλιο βρίσκεται στα «χέρια» του επιχειρηματικού τριδύμου Μπάκου-Καϋμενάκη-Εξάρχου, και προς το παρόν βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο. Αυτή την περίοδο γίνεται η στελέχωση του και η μετεγκατάστασή του από το Γαλάτσι στο Μαρούσι, στα παλιά στούντιο του Epsilon. Θα ξεκινήσει πλήρες πρόγραμμα μέσα στον Νοέμβριο. 

ALERT
Ξεχωρίζουν ανάμεσα στις ζώνες τηλεμάρκετινγκ οι εκπομπές του Κυριάκου Βελόπουλου και τα ενημερωτικά προγράμματα του καναλιού, τα οποία ιδεολογικά είναι φίλα προσκείμενα στον πρόεδρο της Ελληνικής Λύσης.

ΑΡΤ
Στους γνωστούς ρυθμούς του εδώ και χρόνια, με τις εκπομπές του Γιώργου Καρατζαφέρη και την αθλητική του ζώνη να ξεχωρίζουν. Εσχάτως κυκλοφορούν φήμες περί πώλησής του.

ATTICA
Στην ίδια κατάσταση με το Action24. Το 30% του μηνιαίου προγράμματός του νοικιάστηκε σε εταιρεία συμφερόντων των Μπάκου-Καϋμενάκη-Εξάρχου, και αυτή την περίοδο το κανάλι του δήμου Ασπροπύργου στελεχώνεται και μετεγκαθίσταται, μαζί με τον νέο του «αδερφό». Επίσης στόχος τους είναι να βγουν μέσα στον Νοέμβριο. 

BLUESKY
Έχει «χτίσει» ένα ποικιλόμορφο πρόγραμμα, με ενημερωτικές και ψυχαγωγικές εκπομπές, ταινίες αλλά και ορισμένες ζώνες τηλεμάρκετινγκ.

EPSILON
Από την πληθώρα εκπομπών -συμπεριλαμβανομένων των «σόου» του Μένιου Φουρθιώτη– ως πανελλαδικό κανάλι, στην ανυπαρξία και το τηλεμάρκετινγκ ως τοπικό.

EXTRA
Μια ατελείωτη ζώνη τηλεμάρκετινγκ όλο το πρόγραμμά του.

HIGH
Ψυχαγωγικό αλλά χωρίς συγκεκριμένη στόχευση. Παίζει κυρίως τηλεμάρκετινγκ αλλά και ορισμένες εκπομπές.

KONTRA
Ακολουθεί την ίδια «συνταγή» με τις προηγούμενες σεζόν, σε επίπεδο προγράμματος, με ενημέρωση προς το βράδυ και τηλεμάρκετινγκ τις υπόλοιπες ώρες. Τους τελευταίους μήνες έχει κινήσει τις διαδικασίες να γίνει ενημερωτικό κανάλι και στα «χαρτιά», ενώ πρόσφατα απέκτησε και τα δικαιώματα της «Elite League» (πρώην Α2 Μπάσκετ).

MAD
Το μοναδικό μουσικό κανάλι της πόλης, που συνεχίζει να «αντέχει» παρά την ολοένα και μεγαλύτερη επιρροή του διαδικτύου στους νέους.

NICKELODEON
Παιδικά και σειρές για νέους από τη γνωστή εταιρεία παραγωγής. Είναι η μετεξέλιξη της παιδικής ζώνης του Channel 9.

ONE CHANNEL
Αντικατέστησε το Channel 9 με το που μπήκε ο Νοέμβριος και μετρά αντίστροφα για ένα ακόμη λανσάρισμα, το οποίο θα γίνει τον ερχόμενο Ιανουάριο, υπό τη διοίκηση του Διονύση Παναγιωτάκη, ο οποίος ήρθε σε συμφωνία με την Άλτερ Έγκο για τον τηλεοπτικό σταθμό. Αυτή την περίοδο προβάλλει κυρίως προγράμματα από το αρχείο του Mega.

RISE TV
Ένα κανάλι-πολιτιστική ατζέντα για ό,τι γίνεται στην Αθήνα και όχι μόνο.

SMILE
Παιδικό κανάλι ως επί το πλείστον αλλά και με άλλα προγράμματα τις βραδινές ώρες. Πρόσφατα έκανε αίτηση στο ΕΣΡ για να μετατραπεί σε ενημερωτικό τηλεοπτικό σταθμό.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ