Πασίγνωστος δημοσιογράφος «πλακώθηκε άγρια» με διαφημίστρια για… δύο μεγεθυντές πέους

Πολύ γνωστός τηλεοπτικός δημοσιογράφος, ο οποίος παράλληλα διατηρεί σοβαρή ιστοσελίδα, έχασε τη γη κάτω απ’τα πόδια του, όταν μπαίνοντας στο site, είδε σε δύο θέσεις μάλιστα, διαφήμιση… για μεγέθυνση πέους!


Ο άνθρωπος δεν το έχει πολύ με το εμπορικό, γι’ αυτό έχει παραχωρήσει το διαφημιστικό χώρο της ιστοσελίδας του σε εταιρεία η οποία και κάνει όλη τη διαχείριση, τρέχοντας διαφημιστικά προγράμματα, πολλά από αυτά από μεγάλες τράπεζες.


Μόλις είδε λοιπόν αυτή την προσβλητική εικόνα, αμέσως επικοινώνησε με την υπεύθυνη του διαφημιστικού λογαριασμού του για να διαμαρτυρηθεί.
Αμέσως στην διαφημιστική σήμανε συναγερμός, καθώς όχι μόνο δεν γνώριζαν αλλά ήταν και ενάντια στην πολιτική της εταιρείας, οποιαδήποτε διαφήμιση σεξουαλικού περιεχομένου. Έπειτα από την έρευνα όμως που έκαναν, διαπίστωσαν πως η επίμαχη διαφήμιση δεν προβαλλόταν στους χώρους που εκμεταλλευόταν η συγκεκριμένη διαφημιστική εταιρεία. Αλλά επρόκειτο για διαφημίσεις μηχανής αναζήτησης, οι οποίες ως γνωστόν, προσαρμόζονται στις προτιμήσεις του χρήστη όπως αυτές αποτυπώνονται από τις αναζητήσεις του.
Εκεί λοιπόν, διαδραματίστηκε ένα θερμότατο επεισόδιο μεταξύ της υπεύθυνης της διαφημιστικής και του δημοσιογράφου. Η έμπειρη διαφημίστρια προσπαθούσε να εξηγήσει στον δημοσιογράφο ότι δεν ευθύνεται η διαφημιστική για την διαφήμιση μεγένθυσης πέους που εμφανίστηκε, αλλά οι αναζητήσεις του δημοσιογράφου στο διαδίκτυο!

Ο δημοσιογράφος έγινε πραγματικά έξαλλος. Επιτέθηκε με σφοδρότητα στην υπεύθυνη του λογαριασμού του, διαψεύδοντας ότι ο ίδιος έκανε σχετικές αναζητήσεις.


Την απάντηση εντέλει την έδωσε τεχνικός της εταιρείας, πριν η ρήξη γίνει οριστική. Κάνοντας έρευνα στο ιστορικό αναζήτησης στον υπολογιστή του δημοσιογράφου, βρέθηκε η αιτία. Όντως ο δημοσιογράφος ούτε έψαχνε για βοηθήματα μεγένθυσης πέους, ούτε αναζητούσε ερωτικά βίντεο.
Κατά την διάρκεια της έρευνας που έκανε πριν από λίγο καιρό σχετικά με την φρικτή υπόθεση της δεκαεννιάχρονης στην Ηλιούπολη, είχε επισκεφθεί ιστοσελίδα στην οποία τα μέλη του εγκληματικού κυκλώματος αναρτούσαν «αγγελίες» με φωτογραφίες της 19χρονης και άλλων κοριτσιών που κρατούσαν αιχμάλωτα!


Δηλαδή και οι δύο πλευρές είχαν δίκιο. Εάν όμως δεν υπήρχε ο γάτος ο τεχνικός, είναι βέβαιο ότι θα κατέληγαν στα δικαστήρια…

Εντέλει, δόθηκαν οι αμοιβαίες εξηγήσεις, ο δημοσιογράφος κατάλαβε πως οι επίμαχες αναρτήσεις δεν ήταν ευθύνη της διαφημιστικής και το θέμα έληξε.

ΠΗΓΗnewsbreak.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση