Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου 2021

H ΕΚΟ στηρίζει τους καταναλωτές με έκπτωση 5% και 12 άτοκες δόσεις στο πετρέλαιο θέρμανσης

Για ακόμη μία χρονιά, η ΕΚΟ κατανοώντας τις ανάγκες της εποχής, παραμένει έμπρακτα δίπλα στους Έλληνες καταναλωτές, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προμηθευτούν πετρέλαιο...
More

    Latest Posts

    Ευαίσθητη περίοδο διανύει η σχέση του ΣΚΑΪ και του Τούρκου τηλεοπτικού επιχειρηματία

    Ευαίσθητη περίοδο διανύει η σχέση του ΣΚΑΪ και του Τούρκου τηλεοπτικού επιχειρηματία Ατζούν Ιλίτζαλι.

    Η νέα συνθήκη διαμορφώθηκε πρόσφατα με αφορμή τις αποδόσεις των ριάλιτι «Big brother» και «Top Chef» στην τηλεθέαση, με τον ΣΚΑΪ να διατηρεί, για την ώρα, ψυχραιμία και να δοκιμάζει τα όρια υπομονής του.

    Ασκήσεις ψυχραιμίας, επίσης, φαίνεται να κάνει και ο Τούρκος μεγαλοπαραγωγός τηλεοπτικού περιεχομένου, αν και, λένε παροικούντες το κανάλι του Φαλήρου, ότι οι δύο πλευρές είχαν τις στιγμές έντασης τους.

    Η δυσφορία στον σταθμό αυξήθηκε με την απρόσμενα, για το κανάλι, κακή απόδοση του «Top Chef». Πρόγραμμα που έχει δώσει δείγμα γραφής, το μαγειρικό ριάλιτι, διεθνής εμπορικός τίτλος, το «Top Chef» (έχει βραβευθεί με ΕΜΜΥ και έχει προβληθεί -ή προβάλλεται- σε καμιά 20αρια χώρες) πρωτοσυστήθηκε το 2010 στην Ελλάδα από τον ΑΝΤ1 και γενικώς διακρίνεται για τα υψηλής ποιότητας χαρακτηριστικά του.

    Αυτή τη φορά όμως στην ελληνική εκδοχή φαίνεται ότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Την έκπτωση στην ποιότητα έχουν προσέξει και επισημάνει «ακονισμένα» μάτια έμπειρων και καταξιωμένων επαγγελματιών μαγείρων οι οποίοι έχουν εκφραστεί δημοσίως (όπως ο κ. Ηλίας Μαμαλάκης από το Facebook με εύστοχα σχόλια) τόσο επι της ουσίας του μαγειρικού ριάλιτι, για το «στήσιμο» της παραγωγής και εν τέλει την εικόνα που εκπέμπει το πρόγραμμα.

    Καθώς το «Big brother» μετασχηματίζεται σε Βατερλό για τον ΣΚΑΪ, ο καταποντισμός του «Top Chef» βαραίνει το κλίμα στο κανάλι.

    Την ίδια στιγμή όμως δεν μπορούν να κάνουν κάτι διότι ο σταθμός εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον Ιλίτζαλι. Παραγώγες της Acun Medya αποτελούν ακρογωνιαίους λίθους στο πρόγραμμα του καναλιού («Big brother» «Top Chef», «The Voice», «Survivor», «Survivor all stars»).

    Στον ΣΚΑΪ λέγεται ότι σκέφτονται να δώσουν περιθώριο τριών εβδομάδων στο «Top Chef», καθώς είναι κρίσιμο για τη συνέχεια να μην τιναχτεί στον αέρα η καλή σχέση με τον Τούρκο παραγωγό, ενώ εναποθέτουν όλες τις ελπίδες τους στο «The voice», για να πάρουν ρεβάνς από τον ανταγωνισμό στην prime time του Σαββατοκύριακου.

    Στο σημείο αυτό αρχίζει το παζάρι με τον Τούρκο τηλεοπτικό επιχειρηματία. Ο σταθμός πιέζει ώστε το «Survivor» να βγεί στον αέρα πριν την ώρα του. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό το ριάλιτι επιβίωσης προορίζεται για το δεύτερο μισό της σεζόν, όπως και τις προηγούμενες φορές.

    Ο ΣΚΑΪ ζήτησε να επισπευστεί η πρεμιέρα του σχεδόν κατά δύο μήνες, κάτι που είναι μάλλον αδύνατο. Να αρχίσει δηλαδή η προβολή του προγράμματος το Δεκέμβριο, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού τους, στον σταθμό, το «Master Chef» το οποίο θα βγάλει το Star στον αέρα περι τα τέλη Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου 2022 και στον ΣΚΑΪ θέλουν να προλάβουν να μαζέψουν ό,τι τηλεθέαση μπορούν.

    Ο Ιλίτζαλι ήταν αντίθετος και δεν θέλησε να μπει στη διαδικασία να εξετάσει το ενδεχόμενο αυτό. «Η απαίτηση αυτή του σταθμού απλώς δεν μπορεί να υλοποιηθεί εκ των πραγμάτων», φέρεται να είπε ο Τούρκος παραγωγός. Την ίδια στιγμή, επειδή τα χαμηλά ποσοστά του «Top chef» φέρνουν μεγάλη μείωση και στα έσοδα του ΣΚΑΪ, βρίσκεται σε εξέλιξη και ένα… τουρκικό παζάρι για το κόστος των επεισοδίων.

    Όπως στο «Survivor» υπήρχε και ενεργοποιήθηκε ρήτρα τηλεθέασης για ποσοστά άνω του 20%, αποφέροντας επιπλέον κέρδος στην Acun Medya, για το «Top chef» ο ΣΚΑΪ διεκδικεί να ισχύσει και… αρνητική ρήτρα τηλεθέασης, με σημαντικό «κούρεμα».

    Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, το τελικό κόστος ανά επεισόδιο του μαγειρικού ριάλιτι δεν θα ξεπερνά τα 60.000 ευρώ έναντι του «Survivor», που άγγιξε ακόμα και τα 150.000 ευρώ ανά επεισόδιο.

    - Advertisement -

    Latest Posts

    ΠΥΘΙΑ