«ΚΑΤΑΧΝΙΑ»: Αντί αφιερώματος στον Στέλιο Καζαντζίδη για τα 19 χρόνια από το θάνατό του

Σήμερα συμπληρώνονται 19 χρόνια από το βιολογικό τέλος του Στέλιου Καζαντζίδη. Αντί αφιερώματος αποφασίσαμε να κάνουμε μια αναφορά στον σημαντικό δισκο “ΚΑΤΑΧΝΙΑ” του Χρήστου Λεοντή σε στίχους Κώστα Βίρβου. Ένα από τα τραγούδια του δίσκου αυτού, το “Δεν θέλω να μου δέσετε τα μάτια”, ακούστηκε πρόσφατα και στη Βουλή των Ελλήνων από το κινητό τηλέφωνο του Παύλου Πολάκη.

Η «ΚΑΤΑΧΝΙΑ» αποτελεί ένα ολοκληρωμένο έργο, αφιερωμένο στην περίοδο της κατοχής της Ελλάδας από τις δυνάμεις του άξονα. Τον Οκτώβριο του 1944 τα γερμανικά στρατεύματα αποχώρησαν. Είχαν προηγηθεί η ανατίναξη της γέφυρας του Γοργοποτάμου στις 25 Νοεμβρίου του 1943 και η απελευθέρωση της Καρδίτσας στις 12 Μαΐου του 1943, από τις δυνάμεις του ΕΑΜ – ΕΛΑΣ (η πρώτη πόλη που απελευθερώθηκε στην κατεχόμενη, τότε, Ευρώπη) . Ένας από τους βασικούς συντελεστές του έργου, ο στιχουργός Κώστας Βίρβος, που έζησε τα γεγονότα της κατοχής, θυμάται:

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση