Φωτογραφία ντοκουμέντο: Δείτε τον Δημήτρη Κοντομηνά σε διαφήμιση το 1975 (pic)

Το 1974 δεν έγινε μόνο η Μεταπολίτευση. Ήταν και η χρονιά της ραγδαίας ανάπτυξης της Interamerican. Είχε ιδρυθεί το 1969 από τον Δημήτρη Κοντομηνά και τον Αλέξανδρο Ταμπουρά η  ασφαλιστική εταιρεία  που με το όνομά της έδινε την εντύπωση, σε πολλούς, ότι ήταν «Interamerican», δηλαδή ένας αμερικανικός κολοσσός κι όχι μια μικρή ελληνική ασφαλιστική εταιρεία η οποία μεγάλωσε, έγινε Α.Ε το 1971 κι ο νέος από τα Σεπόλια έζησε το δικό του όνειρο, όπως πολλά χρόνια αργότερα ο Γιάννης Αντετοκούμπο. Ετσι κι αλλιώς ο Κοντομηνάς ήταν… Αντετοκούμπο στις πωλήσεις!

Το 1975 στο πρώτο φύλλο της «Ελευθεροτυπίας» βρίσκουμε μια διαφήμιση με τον 36χρονο τότε Δημήτρη Κοντομηνά, φάτσα κάρτα, να λέει για το πόσο μεγάλωσε η εταιρεία του.

Από τότε, ο ιδιοκτήτης της «Ιντεραμέρικαν», έγινε «άσος» στις μεγάλες συμφωνίες, επί το ελληνικότερον… deal! Πούλησε την ασφαλιστική εταιρεία σε πορτογαλική εταιρεία που αργότερα συγχωνεύτηκε με μια ολλανδική, πούλησε τον «Alpha» στην «Motor Oil» του ομίλου Βαρδινογιάννη…

Στη διαφήμιση τον βλέπουμε εντελώς διαφορετικό απ’ ότι είναι σήμερα.

Καταχωρούμε και τη διαφήμιση ολόκληρη για ιστορικούς, κυρίως λόγους.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ