Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2021

Πέτρος Σουρέτης στο Thessaloniki Metropolitan Summit:«Μοναδική ευκαιρία για την ανάδειξη της Κεντρικής Μακεδονίας σε leader καινοτόμων έργων μεγάλης κλίμακας αποτελούν οι παρούσες συνθήκες»

Τη μοναδική ευκαιρία για την ανάδειξη της Κεντρικής Μακεδονίας σε leader καινοτόμων έργων μεγάλης κλίμακας που αποτελούν οι παρούσες συνθήκες και που συνδυαστικά θα...
More

    Latest Posts

    Το σχήμα «Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl – Autostrade Tech», ο προσωρινός ανάδοχος στα ηλεκτρονικά διόδια

    Το σχήμα: «Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech» αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος του νέου Ηλεκτρονικού Συστήματος αναλογικής χρέωσης Διοδίων στους Αυτοκινητοδρόμους της χώρας.

    Ειδικότερα όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στις 28 Ιουνίου η αρμόδια επιτροπή του διαγωνισμού «Εγκατάσταση πλήρους ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων τελών, δορυφορικής τεχνολογίας με οπτική αναγνώριση», αποσφράγισε τις οικονομικές προσφορές των δύο εναπομεινάντων σχημάτων.

    Τα σχήματα αυτά ήταν:1. Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech (Ιταλία)

    2. Μυτιληναίος – Nusz (Ουγγαρία)

    Με βάση τον έλεγχο των οικονομικών προσφορών και σε σχέση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που προσέφερε το κάθε σχήμα, αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος του έργου των ηλεκτρονικών διοδίων το σχήμα «Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech».

    Όπως τονίζεται στην σχετική ανακοίνωση «με τον τρόπο αυτό η προσπάθεια του υπουργείου για την αναβάθμιση της χρήσης του εθνικού οδικού δικτύου με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας διαχείρισης αποκτά άλλη μία έμπρακτη απόδειξη. Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας θα είναι η οικονομικότερη και πιο σύγχρονη διαχείριση όλων των πόρων.

    Όλο το σύστημα των αυτοκινητοδρόμων γίνεται, ηλεκτρονικά, μια ενιαία υποδομή.

    Ο χρήστης του οδικού δικτύου δεν θα χρειάζεται να ασχολείται αν η υποδομή που κινείται ανήκει σε διαφορετικές εταιρείες ή το δημόσιο, να σταματά και να καθυστερεί. Γίνεται οικονομία κλίμακας, το όφελος της οποίας θα περάσει άμεσα στον χρήστη».

    «Σκοπός του διαγωνισμού ήταν ο σχεδιασμός, η κατασκευή και η συντήρηση για πέντε χρόνια ενός σύγχρονου συστήματος διαχείρισης οδικού δικτύου», επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η οποία συνεχίζει επισημαίνοντας ότι «το σύστημα λειτουργεί ως ενδιάμεσος μεταξύ όλων όσων λειτουργούν στο δρόμο είτε είναι ιδιώτες είτε δημόσιο».

    - Advertisement -

    Latest Posts

    ΠΥΘΙΑ