AKTOR: Σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες στον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου

Ο αυτοκινητόδρομος Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη αλλάζει μορφή στη Μεσσηνία


Το έργο εισέρχεται στη φάση εντατικών παρεμβάσεων

Οι εργασίες στον νέο Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομής της Μεσσηνίας, προχωρούν πλέον με υψηλούς ρυθμούς. Ο Όμιλος AKTOR, που έχει αναλάβει την κατασκευή μέσω μοντέλου ΣΔΙΤ, έχει αναπτύξει συνεργεία σε μεγάλο μήκος του υπό διαμόρφωση αυτοκινητοδρόμου, με τις παρεμβάσεις να καλύπτουν βασικά τμήματα της χάραξης από την Καλαμάτα έως τη Μεθώνη.


Εκτεταμένες χωματουργικές και τεχνικές εργασίες κατά μήκος της διαδρομής

Σε όλο το μήκος του έργου εξελίσσονται εκτεταμένες χωματουργικές εργασίες, με παράλληλες παρεμβάσεις για τις απαραίτητες παρακάμψεις στις περιοχές του Αεροδρομίου Καλαμάτας και του Νερόμυλου, ώστε να συνεχιστεί χωρίς καθυστερήσεις η διαμόρφωση του κύριου οδικού κορμού. Η κινητοποίηση είναι συνεχής, με εργοτάξια σε λειτουργία σε καίρια σημεία της διαδρομής.


Σε εξέλιξη οι μεγάλες γέφυρες – Κρίσιμη πρόοδος στα τεχνικά έργα

Ιδιαίτερο βάρος δίνεται στις μεγάλες γέφυρες του άξονα, όπου καταγράφεται σημαντική πρόοδος:

  • Έχουν ξεκινήσει οι βασικές εργασίες κατασκευής των γεφυρών Γ1 και Γ2, με τη μέθοδο αναρρίχησης και προβολοδόμησης.
  • Έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή των πασσάλων θεμελίωσης στις γέφυρες Μουρτιά, Τυφλού, Βελίκας, Νερόμυλου και Ριζόμυλου.
  • Προχωρά η κατασκευή της κοιλαδογέφυρας Γ3, ενός από τα πλέον απαιτητικά τεχνικά τμήματα.

Παράλληλα, έχει ολοκληρωθεί σειρά κάτω διαβάσεων, ενώ έχει υλοποιηθεί περίπου το 30% των οχετών και μικρών τεχνικών έργων του συνολικού σχεδιασμού.


Το έργο καλύπτει πλέον τρεις από τις τέσσερις γεωγραφικές ενότητες

Η δραστηριότητα των εργοταξίων εκτείνεται στα τμήματα:

  • Καλαμάτα – Ριζόμυλος,
  • Ριζόμυλος – Σουληνάρι,
  • Σουληνάρι – Πύλος,

δηλαδή στις τρεις από τις τέσσερις γεωγραφικές ενότητες του έργου.
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται παρεμβάσεις σε συνολικό μήκος 41 χιλιομέτρων, από τα 49 χιλιόμετρα της τελικής χάραξης.


Ένα έργο 239,2 εκατ. ευρώ που αλλάζει τον χάρτη της περιοχής

Με συνολικό προϋπολογισμό 239,2 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), το έργο αποτελεί καθοριστική υποδομή για τη Μεσσηνία.
Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα συνδέσει την Καλαμάτα με την Πύλο και τη Μεθώνη, ενισχύοντας καθοριστικά:

  • την τοπική οικονομία,
  • τον τουρισμό,
  • την οδική ασφάλεια,
  • τη συνδεσιμότητα της περιοχής με το εθνικό δίκτυο.

Η καινοτομία των 26 ετών εγγυημένης λειτουργίας

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σημεία του έργου είναι η πρόβλεψη για αδιάλειπτη συντήρηση και λειτουργία επί 26 χρόνια μετά την παράδοση.
Η μακροχρόνια αυτή δέσμευση διασφαλίζει ότι ο οδικός άξονας δεν θα αποτελεί απλώς μια νέα υποδομή, αλλά μια διαρκώς λειτουργική και ασφαλή αρτηρία, με υψηλά επίπεδα ποιότητας για δεκαετίες.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Βόμβα από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και ανακοίνωση φωτιά – Εξαρθρώθηκε κύκλωμα απάτης με αγροτικές επιδοτήσεις – ζημία 19,6 εκατ. ευρώ στον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό

37 συλλήψεις σε Αθήνα, Κρήτη, Μακεδονία – Πολυετές δίκτυο εξαπάτησης του ΟΠΕΚΕΠΕ με πλαστές δηλώσεις αγροτεμαχίων

Ο «μοναχικός» επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: λάθος σημειολογία ή προάγγελος νέων ισορροπιών;

Μόνος επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, ο Αλέξανδρος Εξάρχου συνοδευόμενος από την Ελένη Βρεττού. Ένδειξη άστοχης επιλογής ή προμήνυμα νέας εποχής στις επιχειρηματικές σχέσεις;

Αποκάλυψη: Το βαθύ (παρα)κράτος του Μητσοτάκη μέσα στην επιτροπή Τσίπρα – Ποιος από τους «41» μιλούσε ως… «βαθύ λαρύγγι» σε σκοτεινά κέντρα;

Ανήκει στους 41 της «επιστημονικής επιτροπής» του Αλέξη Τσίπρα, αλλά φέρεται να είχε ανοικτή γραμμή με το πιο σκοτεινό κομμάτι του κρατικού μηχανισμού επί ΝΔ. Πόσα γνώριζε ο πρώην πρωθυπουργός;