Όσα λέγονται και γράφονται για το Open είναι τόσο αντιφατικά μεταξύ τους, σχεδόν προϊόντα μυθοπλασίας, που είναι βέβαιο ότι, αν τα διαβάζει, ο Ιβάν Σαββίδης θα υπομειδιά με τη φαντασία των Ελλήνων διαδρομιστών του μιντιακού οικοσυστήματος.
Τη μια πωλείται το κανάλι αντί 32 εκατ. ευρώ σε επιχειρηματικό τρίδυμο, την άλλη το ποσόν εκτινάσσεται στα 52 εκατ. ευρώ, αν είναι να το αγοράσει ο νεόκοπος ιδιοκτήτης της ΑΕΚ εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος, το άλλο -βάσιμο κάποτε αλλά πλέον ματαιωθέν- σενάριο έκανε λόγο για εξαγορά του από τον Νίκο Κοκλώνη με την εταιρεία του οποίου πλέον η Ραδιοτηλεοπτική Beyond που διαχειρίζεται το κανάλι βρίσκεται σε διαιτητικό δικαστήριο.
Σίγουρα οι καναλάρχες δεν βλέπουν με καλό μάτι την έφοδο ενός οποιουδήποτε αλεξιπτωτιστή παίκτη, πλην κραταιού επιχειρηματία, για να μοιραστεί μια διαφημιστική «πίτα» αλλά και το authority που κρατούν με νύχια και δόντια. Και σίγουρα το Μαξίμου πιέζεται να μην αφήσει χώρο για… αλλαγή παραδείγματος.
Ένα ρεαλιστικό σενάριο είναι μετά την αποχώρηση του Κοκλώνη από το σκηνικό της διαμόρφωσης του ψυχαγωγικού προγράμματος, να αναλάβει μέρος του content η κοινή εταιρεία παραγωγής που έχουν συστήσει η alter ego media του Βαγγέλη Μαρινάκη και ο ΑΝΤΕΝΝΑ group του ομίλου Κυριακού (Oscar Productions).