Έφτασε κάποια στιγμή να είναι η μεγαλύτερη, βάσει κεφαλαιοποίησης, τράπεζα στον κόσμο, ενώ ακόμη και σήμερα φιγουράρει στην πρώτη δεκάδα. Παρόλα αυτά η πρώτη εβδομάδα της λειτουργίας της χαρακτηρίστηκε από ένα χάος, σοβαρά τεχνικά λάθη και τσουνάμι διαμαρτυριών από χιλιάδες πελάτες της.
Ήταν 5 Απριλίου 2002 όταν ο ιαπωνικός χρηματοπιστωτικός κολοσσός Mizuho Financial Holdings of Tokyo ολοκλήρωνε την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του, εκδίδοντας μία ανακοίνωση στην οποία παραδεχόταν και ζητούσε συγγνώμη για τα ακόλουθα:
Περίπου 30.000 πελάτες ανακάλυψαν (και επιβεβαιώθηκε στη συνέχεια από την ίδια την τράπεζα) ότι είχαν χρεωθεί δύο φορές για τις ίδιες αγορές, που πραγματοποίησαν μέσω πιστωτικής κάρτας.
Ακόμη 100 πελάτες παραπονέθηκαν ότι φαινόταν στους λογαριασμούς τους να έχουν κάνει αναλήψεις χρημάτων, που οι ίδιοι δεν έκαναν ποτέ.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η ιαπωνική τράπεζα άνοιξε τα υποκαταστήματά της για να υποδεχθεί το κοινό… Πρωταπριλιά. Εκείνη την πρώτη μέρα λοιπόν η διοίκηση δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ήταν αλήθεια και όχι πρωτραπριλιάτικο ψέμα το γεγονός ότι οι υπολογιστές της κράσαραν, αφήνοντας τους πελάτες χωρίς πρόσβαση σε ρευστό.
Ακολούθησε ένα glitch που μπλόκαρε εκατομμύρια μεταφορές χρημάτων σε όλη την Ιαπωνία, κάτι που σήμαινε ότι εκατομμύρια λογαριασμοί έμειναν απλήρωτοι. «Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τα προβλήματα αυτά» είχε δηλώσει τότε ο υπεύθυνος Πληροφοριών της τράπεζας, Φουμίτο Ισιζάκα, παραδεχόμενος ότι «έχουν πλήξει σημαντικά τη φήμη μας».