Του Δημήτρη Τζιώτη
Αλέξης Τσίπρας, Γιώργος Παπανδρέου και Γιάννα Αγγελοπούλου. Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες, που δυσφημίστηκαν βάσει σχεδίου στο πολυτάραχο πολιτικό σκηνικό του πρώτου τετάρτου του 21 ου αιώνα. Είχα την τύχη να συνεργαστώ και με τους τρεις για το σχεδιασμό της στρατηγικής που οδήγησε στην κορύφωση της επιτυχίας τους. Παρότι προέρχονταν από τρεις διαφορετικούς χώρους, είχαν ένα κοινό χαρακτηριστικό: θα μπορούσαν να αλλάξουν τη μοίρα της Ελλάδας. Εκ του αποτελέσματος, δεν το πέτυχαν.
Στοχοποιήθηκαν και οι τρεις από το σύστημα που κατασκεύασε τη φούσκα του χρηματιστηρίου, ελέγχει σήμερα την εξουσία και έχει την απόλυτη πολιτική ηγεμονία στην Ελλάδα. Στο ταξίδι της επιστροφής του από το Παρίσι, όπου παραβρέθηκε στη συζήτηση για την ένταξη του Κοσόβου στο Συμβούλιο της Ευρώπης, ένας άλλος επιβάτης της οικονομικής θέσης, φωτογράφισε τον Αλέξη Τσίπρα να διαβάζει μία πρόταση για την επανασύσταση της δημόσιας εικόνας και του προφίλ του (“Rebranding”) από τη γαλλική εταιρία Publicis Communications.