18,5 εκατομμύρια σε ένα μήνα

Για την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην πολιτική ζωή και συγκεκριμένα στις εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ, αναφέρθηκε ο επικοινωνιολόγος Μάνος Σιφονιός μιλώντας στην εκπομπή Update της ΕΡΤ.

«Έκανα ένα κλικ πριν έρθω εδώ στο Google και είδα ότι το όνομα Κασσελάκης βγάζει 18,5 εκατ. αποτελέσματα, σε ένα μήνα. Το όνομα της κυρίας Αχτσιόγλου βγάζει 20 περίπου. Και να πω κάτι χαριτωμένο… πριν από δύο μέρες ένας – υποθέτω – μακρινός συγγενής λέγεται Ρούμπεν, δεν τον έχω δει ποτέ, μένει στην Αργεντινή, τρίτη γενιά, δεν μιλά ελληνικά. Μου έστειλε μήνυμα, μετά από πολύ καιρό να με ρωτήσει: “What about Stefanos Kasselakis?”», εξήγησε ο επικοινωνιολόγος.

«Προφανώς τα social δεν τα ανακαλύψαμε τώρα ξαφνικά, τον περασμένο μήνα με τον κύριο Κασσελάκη. Και είναι μία εποχή όπου ο πολιτικός που παλιότερα ήταν στο μπαλκόνι ή στο βάθρο έχει κατέβει, μπαίνει στον κόσμο, ανακατεύεται μαζί τους, τσαλακώνεται, γίνεται πιο διάφανος, γίνεται πιο προσιτός, γίνεται πιο οικείος και όλα αυτά είναι χαρακτηριστικά που με το “καλημέρα” τα είδα με τον κύριο Κασσελάκη. Δεν υπήρχε δηλαδή ένα παρελθόν, δεν κατέβηκε από κάπου, εμφανίστηκε», πρόσθεσε ο επικοινωνιολόγος Μάνος Σιφονιός σχολιάζοντας τη δύναμη των social media.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση