«Οδυνηρό και αναπάντητο γιατί» – Η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ για τον ξαφνικό θάνατο της Ίσμας Τουλάτου

Τη θλίψη της εκφράζει η ΕΣΗΕΑ για τον ξαφνικό θάνατο της δημοσιογράφου Ίσμας Τουλάτου, 3 μέρες πριν γεννήσει το πρώτο της παιδί.

Στην ανακοίνωσή της η ΕΣΗΕΑ αναφέρει πως η δημοσιογράφος Ίσμα Τουλάτου διακρίθηκε για «το απαράμιλλο ταλέντο της, το ήθος της, η αγάπη της για τη δημοσιογραφία, τον πολιτισμό, τη μουσική και την ομορφιά της ζωής», ενώ αναφέρει πως θα μείνει στις μνήμες όλων ένα «οδυνηρό και αναπάντητο γιατί»,

Υπενθυμίζεται πως με καισαρική οι γιατροί κατάφεραν να κρατήσουν ζωντανό το μωράκι, το οποίο νοσηλεύεται σε ΜΕΘ στο νοσοκομείο Αλεξάνδρα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ εκφράζει τη βαθύτατη οδύνη του για τον αδόκητο θάνατο της συναδέλφου Ισμήνης (Ίσμας) Τουλάτου, η οποία έφυγε, χθες το πρωί, από τη ζωή, σε ηλικία 52 ετών. Η Ίσμα Τουλάτου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971. Ήταν απόφοιτος της Πρότυπης Σχολής Αναβρύτων, πτυχιούχος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών και διπλωματούχος πιάνου και ανώτερων θεωρητικών του Ωδείου Αθηνών. Λάτρευε τη μουσική, την όπερα, τη μόδα, τον πολιτισμό και ήθελε από πολύ μικρή να γίνει δημοσιογράφος.

Τη δημοσιογραφική της καριέρα ξεκίνησε το 1995 στον «Τύπο της Κυριακής» όπου παρέμεινε έως το 1997, καλύπτοντας το πολιτιστικό ρεπορτάζ, με κύριο τομέα ευθύνης το θέατρο, τα εικαστικά και τις συνεντεύξεις προσωπικοτήτων. Στη συνέχεια, εργάστηκε στο «ΒΗΜΑ», επίσης στο πολιτιστικό ρεπορτάζ, για θέματα θεάτρου και μουσικής, τόσο στην ημερήσια έκδοση όσο και στο ένθετο «Το άλλο Βήμα» της Κυριακής. Από το 2000 απασχολήθηκε παράλληλα στο «ΒHmagazino» και σε άλλα περιοδικά, όπως τα «Bazaar», «Elle», «Madame Figaro» κ.ά., πάντοτε για θέματα μόδας και πολιτισμού.

Τα τελευταία χρόνια συνεργαζόταν με την «Athens Voice» και την ιστοσελίδα iefimerida.gr Κατά τη διάρκεια της λαμπρής καριέρας που διέγραψε ως συντάκτρια του πολιτιστικού ρεπορτάζ είχε πολλές επιτυχίες και αποκλειστικότητες στο ενεργητικό της.

Θα μείνουν ζωντανά στην μνήμη των συνεργατών και των αναγνωστών της οι συνεντεύξεις της με τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής, τα καίρια άρθρα της, με όλες τις εξελίξεις από τον χώρο της σύγχρονης όπερας και της κλασικής μουσικής, το μόνιμο «παρών» της στις συναυλίες του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, του Ηρωδείου και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής (ΕΛΣ).

Με την ΕΛΣ, είχε συνεργαστεί, μάλιστα, τα τελευταία χρόνια σε ένα πρωτοποριακό project, δικής της εμπνεύσεως και επιμέλειας, το «Όπερα και Μόδα», όπου κατάφερε να συνδυάσει δύο σημαντικές αγάπες της σε ένα υβριδικού χαρακτήρα δρώμενου, με τη σύμπραξη εξαιρετικών συντελεστών.

Αυτό, όμως, που κυρίως θα μείνει ζωντανό στις μνήμες όλων, είναι το απαράμιλλο ταλέντο της, το ήθος της, η αγάπη της για τη δημοσιογραφία, τον πολιτισμό, τη μουσική και την ομορφιά της ζωής. Θα μείνει και ένα οδυνηρό και αναπάντητο «γιατί», να συνοδεύει τον πόνο για τον τόσο αδόκητο χαμό της. Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ συλλυπείται βαθύτατα τους οικείους της και αποχαιρετά την εκλεκτή συνάδελφο, η οποία άφησε το στίγμα της στην ελληνική δημοσιογραφία και είχε ακόμη να προσφέρει πολλά στο χώρο του πολιτισμού».

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποκάλυψη: Το βαθύ (παρα)κράτος του Μητσοτάκη μέσα στην επιτροπή Τσίπρα – Ποιος από τους «41» μιλούσε ως… «βαθύ λαρύγγι» σε σκοτεινά κέντρα;

Ανήκει στους 41 της «επιστημονικής επιτροπής» του Αλέξη Τσίπρα, αλλά φέρεται να είχε ανοικτή γραμμή με το πιο σκοτεινό κομμάτι του κρατικού μηχανισμού επί ΝΔ. Πόσα γνώριζε ο πρώην πρωθυπουργός;

Βόμβα από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και ανακοίνωση φωτιά – Εξαρθρώθηκε κύκλωμα απάτης με αγροτικές επιδοτήσεις – ζημία 19,6 εκατ. ευρώ στον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό

37 συλλήψεις σε Αθήνα, Κρήτη, Μακεδονία – Πολυετές δίκτυο εξαπάτησης του ΟΠΕΚΕΠΕ με πλαστές δηλώσεις αγροτεμαχίων

Σάλος: Κόβεται ο Κανάκης στον ΑΝΤ1; Όργιο φημών για παρέμβαση Μητσοτάκη στον Κυριακού

Πρεμιέρα για τους Ράδιο Αρβύλα με το τραγούδι «Γλέντι» και στίχους αιχμής για την κυβέρνηση. Η φράση «πέρασε μια εξαετία που μοιάζει με επταετία» προκάλεσε σάλο και φήμες για παρέμβαση του Μαξίμου στον ΑΝΤ1