Τραγική η προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ

Η Πυθία σχολιάζει

Μέρες το διαβάζω στα social media.

Οι φίλοι, οπαδοί και ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ κάνουν λόγο για κάκιστη προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ.

Και επειδή δεν είναι μόνο δική τους ή δική μου ιδέα διαβάστε και όσα πολύ σωστά γράφει το topontiki.gr:

Σε ότι αφορά τον ΣΥΡΙΖΑ, για άλλη μια φορά ο Τσίπρας τράβηξε το κάρο μόνος του βάζοντας προσωπικό εκλογικό στοίχημα, αφού τα περισσότερα στελέχη δεν ανταποκρίθηκαν επαρκώς στη μεγάλη εικόνα, με την έννοια δηλαδή να μαζέψουν ψήφους για το κόμμα, ασχέτως τι έκαναν στις γειτονιές για την πάρτη τους. Και δεν ήταν μόνο αυτό, αλλά διάφορες μπαρούφες ορισμένων και δη πρωτοκλασάτων, στέρησαν στην πιο κρίσιμη στιγμή μια δυναμική.

Επίσης η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ, τηλεοπτική και στα social media ήταν μέτρια, εκτός από ένα τηλεοπτικό σποτ, σχεδόν μια απ’ τα ίδια, δεν έδινε μια αισιοδοξία και μια προοπτική με ένα ενθαρρυντικό και άμεσο τρόπο.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.