Υποκρισία: Ο Μητσοτάκης άφησε ανενεργή την Επιτροπή Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (doc)

Μόνο ως υποκρισία μπορεί να εκληφθεί η στάση του Κυριάκου Μητσοτάκη για τη σύσταση υπερκομματικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων για τη διερεύνηση της τραγωδίας στα Τέμπη και ενώ ο ίδιος έσπευσε να βγάλει ούτε λίγο ούτε πολύ «πόρισμα» που απέδιδε εν πολλοίς το πολύνεκρο δυστύχημα σε ευθύνη του σταθμάρχη.

Και αυτό γιατί υφίσταται ήδη σχετική Επιτροπή Διευρεύνησης Σιδηροδρομικών Δυστυχημάτων η οποία ωστόσο παραμένει ανενεργή, υπάρχοντας μόνο «στα χαρτιά». Συγκεκριμένα και σύμφωνα με το νόμο, το βάρος της διερεύνησης της πρωτοφανούς σιδηροδρομικής τραγωδίας, είναι επιφορτισμένη να αναλάβει η συγκεκριμένη νεοσύστατη επιτροπή, η οποία όμως προς το παρόν παραμένει ανενεργή, καθώς αυτή συστάθηκε μόλις πολύ πρόσφατα, μόλις ενάμιση μήνα πριν με τον νόμο 5014 που ψηφίστηκε με πρωτοβουλία του παραιτηθέντος υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

Με λίγα λόγια σήμερα ο οργανισμός αυτός δεν έχει συγκροτηθεί.  Και το ερώτημα που προκύπτει είναι: Αφού έχει νομοθετηθεί ο ειδικός αυτός Οργανισμός και για τα σιδηροδρομικά ατυχήματα γιατί δεν τον συγκροτεί άμεσα η κυβέρνηση Μητσοτάκη αλλά πάει να φτιάξει άλλη Επιτροπή; Έντονη έτσι καθίσταται η υποψία πως το Μέγαρο Μαξίμου θέλει να αποφύγει την έρευνα σε προεκλογικό χρόνο και γι΄ αυτό προκρίνει τη χρονοβόρα λύση της συγκρότησης νέου θεσμικού οργάνου.

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Κυβέρνηση Εθνικο Μητρωο Διοικητικών Διαδικασιών Αναζήτηση σε Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Δι Γενικές Πληροφορίες ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ Μοναδικός Κωδικός 97775 Διαδικασίες (αρμόδιος θεσμικός φορέας) Επίσημη Ονομασία Προϊστάμενη μονάδα Τύπος Φορέα ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ"
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "N. 4313/2014 f N. 4313/2014 (ΦΕΚ A 261/17-12-2014) Ρυθμίσεις θεμάτων Μεταφορών, Τηλεπικοινωνιών και Δημοσίων Έργων και άλλες διατάξεις. Κείμενο Μεταβολές του νόμου αυτού Μεταβολές σε άλλους νόμους Αρχεία(1) To παρόν έγγραφο παρατίθεται όπως δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. ΦΕΚ 261/17-12-2014 Ρυθμίσεις θεμάτων Μεταφορών, Τηλεπικοινωνιών και Δημοσίων Έργων και άλλες διατάξεις. o ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η ΒουλÎ: ΚΕΦΑΛΑΙΟ A ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ- ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΘΕΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2004/49/EK Άρθρο 1. Σκοπός -Οοισμοί"

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...