Ένα αποκαλυπτικό κείμενο που θα συζητηθεί: Ποιά ευθύνη και πόση έχει τελικά ο σταθμάρχης;

Διαβάστε το κείμενο του Δημήτρη Μπράτσε από το facebook:

Ποιά ευθύνη και πόση έχει τελικά ο σταθμάρχης;

Εργαζόταν χωρίς ψηφιοποιημένο σύστημα ελέγχου σιδηροδρομικών γραμμών. Δεν είχε μπροστά του ζωντανή χαρτογράφηση των γραμμών σε σχέση με τις αμαξοστοιχίες που κινούνταν και τις κατευθύνσεις.Είναι το ίδιο με το να εργάζεται ένας ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας σε πύργο ελέγχου, χωρίς ψηφιοποιημένο σύστημα χαρτογράφησης εναέριας κυκλοφορίας και παλμικό ραντάρ.

Με λίγα λόγια, η εργασία που έκανε ήταν χειρωνακτική και αναλογική εν έτη 2023. Ο σταθμάρχης εργάζεται με βάση τα εργαλεία που του έχουν εγκαταστήσει στο κέντρο που βρίσκεται. Τα εργαλεία που είχε μέχρι και 28.02.2023 ήταν ένας ασύρματος ή ενα τηλέφωνο, και ένα κουμπί-κλειδί. Το οτι έκανε αυτή την εργασία στα “τυφλά” δεν φέρει ευθύνη ο ίδιος.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...