Ποιοι υποψήφιοι βουλευτές έχουν αρχίσει να ρίχνουν προεκλογικό χρήμα σε Facebook και Twitter (pic)

Μπορεί ο χρόνος των εθνικών εκλογών να παραμένει άγνωστος και απροσδιόριστος, ωστόσο υποψήφιοι από όλα τα κόμματα έχουν ήδη μπει στο… κυνήγι του σταυρού.

Όχι πια με τον παραδοσιακό τρόπο, πόρτα πόρτα, γειτονιά γειτονιά, με το φυλλάδιο στο χέρι. Μεγάλο ρόλο σε αυτές τις εκλογές θα παίξουν τα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter κ.ά.), όπου η επικοινωνία με τους πολίτες είναι και πιο άμεση και πιο εύκολη. Τις τελευταίες εβδομάδες έχουν κάνει την εμφάνισή τους διαφημιστικές καταχωρίσεις (επί πληρωμή) από υποψηφίους (βουλευτές), όπως οι Χ. Θεοχάρης, Β. Σπανάκης, Μιλ. Αποστολάκη κ.ά. Και όσο πηγαίνουμε πιο κοντά στις εκλογές, το φαινόμενο αυτό θα ενταθεί, είναι βέβαιο.

ΠΗΓΗparon.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη τρέμει το φιάσκο του αιώνα – Πιέσεις από Τουρκία και Λιβύη «παγώνουν» τη Chevron για την Κρήτη

Αγωνία στην Αθήνα: Η Chevron δεν έχει καταθέσει ακόμη προσφορά για τα οικόπεδα νότια της Κρήτης και της Πελοποννήσου – Πιέσεις από Τουρκία και Λιβύη, κίνδυνος γεωπολιτικής ήττας

Βόμβα στην ελληνική οικονομία: Σενάρια συγχωνεύσεων τραπεζών – Κοσμογονικές αλλαγές θα ανατρέψουν τα πάντα

Σενάρια τραπεζικών συγχωνεύσεων που μπορεί να μειώσουν τις συστημικές τράπεζες από τέσσερις σε τρεις

Πολιτική «βόμβα»: Το σενάριο αυτόνομης καθόδου της Καρυστιανού, οι ανατροπές στις ισορροπίες και το ποσοστό που τρομάζει

Το σενάριο αυτόνομης καθόδου της Καρυστιανού μπορεί να ανατρέψει τις πολιτικές ισορροπίες. Ποσοστά έως 20%, ρόλος-κλειδί σε συμμαχίες και πιθανά ρίσκα

Οι Γερμανοί διασύρουν τον Μητσοτάκη: «Εξαγοράζει δημοσιογράφους και ελέγχει τα ΜΜΕ!»

Taz: Ο Μητσοτάκης ελέγχει τα ΜΜΕ με «αγορασμένους» δημοσιογράφους...