Κοροϊδία από τον Άδωνι για το (αποτυχημένο) καλάθι του νοικοκυριού

«Το κέρδος για κάθε νοικοκυριό από το καλάθι του νοικοκυριού ανέρχεται σε 1004 ευρώ τον χρόνο», είπε ο υπουργός Ανάπτυξης κι Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης μετά τη χθεσινή… ομολογία του για την αποτυχία του «καλαθιού του φτωχού».

Σύμφωνα με τον ίδιο, την πρώτη εβδομάδα της λειτουργίας του μέτρου το καλάθι κόστιζε 125 ευρώ, ενώ 8 εβδομάδες μετά πλέον κοστίζει 107,5 ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση κατά 14%.

Επίσης σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός αναφέρει: «Αναλυτικά αποτελέσματα 8η εβδομάδα καλάθι: Μείωση από την αρχή στο μέσο καλάθι από 125Euro σε 107,5.Euro -14%, -17,5Euro/εβδομάδα, -75,5Euro/μήνα, -907Euro/έτος (1,27 βασικοί μισθοί). Χωρίς τα ηλεκτρονικά καταστήματα από 116Euro σε 97 -17%, -19,3Euro/εβδομάδα -84Euro/μήνα και -1.004Euro/έτος».

«Δεν υπάρχει αισχροκέρδεια, οι τιμές ανέβηκαν από τον πληθωρισμό. Η άνοδος του πληθωρισμού δεν είναι αποτέλεσμα αισχροκέρδειας, οφείλεται σε αντικειμενικούς λόγους», είπε ο κ. Γεωργιάδης και συμπλήρωσε πως το καλάθι του νοικοκυριού δεν κατάφερε να σταματήσει τον πληθωρισμό.

Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, η κυβέρνηση πήρε μία σειρά μέτρων, όπως το καλάθι του νοικοκυριού, μείωση ασφαλιστικών εισφορών και κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης, ώστε να ενισχύσει έμμεσα τους μισθούς.

«Η κυβέρνηση πιστεύει ακράδαντα στη μείωση φόρων. Έχουμε μειώσει 26 φόρους και ασφαλιστικές εισφορές. Δεν μπορούμε εν μέσω πληθωρισμού να κάνουμε γενικά μέτρα μείωσης φόρων πια, δεν το επιτρέπει το Eurogroup και οι αγορές», είπε.

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου ότι υπάρχουν παράπονα από πολίτες που μένουν στην περιφέρεια και στα νησιά, ότι δεν μπορούν να κάνουν χρήση του καλαθιού του νοικοκυριού, επειδή δεν υπάρχουν στην περιοχή τους μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ο υπουργός σημείωσε πως υπάρχουν κάποια νησιά που δεν έχουν μπει στο καλάθι του νοικοκυριού, τα οποία είναι λίγα, ενώ το μέτρο έχει καλύψει πάνω από 90% του πληθυσμού.

«Το 95% του πληθυσμού έχει καλάθι του νοικοκυριού. Το ότι μπορεί σε κάποιο απομακρυσμένο σημείο να μην έχει μεγάλο σούπερ μάρκετ, το δέχομαι. Δεν μπορούμε να πάμε στο κάθε νησί να φτιάχνουμε σούπερ μάρκετ. Ο λόγος που έχουμε βάλει τα σούπερ μάρκετ στο καλάθι του νοικοκυριού και όχι τις μικρότερες αλυσίδες είναι πολύ απλός. Εάν βάλω τα μικρότερα καταστήματα στο «καλάθι» θα τα καταστρέψω», εξήγησε.

«Επιβραβεύουμε την προσπάθεια των σούπερ μάρκετ να χαμηλώσουν τις τιμές. Εάν βάλω τα μικρά καταστήματα, που δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τις τιμές των σούπερ μάρκετ, θα δούμε τα μίνι μάρκετ πάντα να είναι ακριβότερα. Καλό θα τους κάνει ή κακό;», διερωτήθηκε.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...