Χαμός στα media: Εξαγορές καναλιών, νέα εγχειρήματα, «μεταγραφές» δημοσιογράφων – Ολόκληρη η λίστα

Εξαγορές, νέα εγχειρήματα, «μεταγραφές» δημοσιογράφων κ.ά. Από εκεί που βρίσκονταν σχεδόν στην αφάνεια, τα περιφερειακά κανάλια της Αττικής είναι εδώ και μήνες ψηλά στην μιντιακή επικαιρότητα και συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον αρκετών επιχειρηματιών. Με αφορμή τα τελευταία γεγονότα στον ανταγωνισμό τους, σας τα παρουσιάζουμε ένα προς ένα μαζί με μια σύντομη περιγραφή για το πρόγραμμά τους και τις εξελίξεις γύρω από αυτά, αν υπάρχουν

ACTION24
Από τον περασμένο Ιούλιο βρίσκεται στα «χέρια» του επιχειρηματικού τριδύμου Μπάκου-Καϋμενάκη-Εξάρχου, και προς το παρόν βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο. Αυτή την περίοδο γίνεται η στελέχωση του και η μετεγκατάστασή του από το Γαλάτσι στο Μαρούσι, στα παλιά στούντιο του Epsilon. Θα ξεκινήσει πλήρες πρόγραμμα μέσα στον Νοέμβριο. 

ALERT
Ξεχωρίζουν ανάμεσα στις ζώνες τηλεμάρκετινγκ οι εκπομπές του Κυριάκου Βελόπουλου και τα ενημερωτικά προγράμματα του καναλιού, τα οποία ιδεολογικά είναι φίλα προσκείμενα στον πρόεδρο της Ελληνικής Λύσης.

ΑΡΤ
Στους γνωστούς ρυθμούς του εδώ και χρόνια, με τις εκπομπές του Γιώργου Καρατζαφέρη και την αθλητική του ζώνη να ξεχωρίζουν. Εσχάτως κυκλοφορούν φήμες περί πώλησής του.

ATTICA
Στην ίδια κατάσταση με το Action24. Το 30% του μηνιαίου προγράμματός του νοικιάστηκε σε εταιρεία συμφερόντων των Μπάκου-Καϋμενάκη-Εξάρχου, και αυτή την περίοδο το κανάλι του δήμου Ασπροπύργου στελεχώνεται και μετεγκαθίσταται, μαζί με τον νέο του «αδερφό». Επίσης στόχος τους είναι να βγουν μέσα στον Νοέμβριο. 

BLUESKY
Έχει «χτίσει» ένα ποικιλόμορφο πρόγραμμα, με ενημερωτικές και ψυχαγωγικές εκπομπές, ταινίες αλλά και ορισμένες ζώνες τηλεμάρκετινγκ.

EPSILON
Από την πληθώρα εκπομπών -συμπεριλαμβανομένων των «σόου» του Μένιου Φουρθιώτη– ως πανελλαδικό κανάλι, στην ανυπαρξία και το τηλεμάρκετινγκ ως τοπικό.

EXTRA
Μια ατελείωτη ζώνη τηλεμάρκετινγκ όλο το πρόγραμμά του.

HIGH
Ψυχαγωγικό αλλά χωρίς συγκεκριμένη στόχευση. Παίζει κυρίως τηλεμάρκετινγκ αλλά και ορισμένες εκπομπές.

KONTRA
Ακολουθεί την ίδια «συνταγή» με τις προηγούμενες σεζόν, σε επίπεδο προγράμματος, με ενημέρωση προς το βράδυ και τηλεμάρκετινγκ τις υπόλοιπες ώρες. Τους τελευταίους μήνες έχει κινήσει τις διαδικασίες να γίνει ενημερωτικό κανάλι και στα «χαρτιά», ενώ πρόσφατα απέκτησε και τα δικαιώματα της «Elite League» (πρώην Α2 Μπάσκετ).

MAD
Το μοναδικό μουσικό κανάλι της πόλης, που συνεχίζει να «αντέχει» παρά την ολοένα και μεγαλύτερη επιρροή του διαδικτύου στους νέους.

NICKELODEON
Παιδικά και σειρές για νέους από τη γνωστή εταιρεία παραγωγής. Είναι η μετεξέλιξη της παιδικής ζώνης του Channel 9.

ONE CHANNEL
Αντικατέστησε το Channel 9 με το που μπήκε ο Νοέμβριος και μετρά αντίστροφα για ένα ακόμη λανσάρισμα, το οποίο θα γίνει τον ερχόμενο Ιανουάριο, υπό τη διοίκηση του Διονύση Παναγιωτάκη, ο οποίος ήρθε σε συμφωνία με την Άλτερ Έγκο για τον τηλεοπτικό σταθμό. Αυτή την περίοδο προβάλλει κυρίως προγράμματα από το αρχείο του Mega.

RISE TV
Ένα κανάλι-πολιτιστική ατζέντα για ό,τι γίνεται στην Αθήνα και όχι μόνο.

SMILE
Παιδικό κανάλι ως επί το πλείστον αλλά και με άλλα προγράμματα τις βραδινές ώρες. Πρόσφατα έκανε αίτηση στο ΕΣΡ για να μετατραπεί σε ενημερωτικό τηλεοπτικό σταθμό.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ιλιγγο προκαλούν τα χρήματα που βγάζει η εταιρεία του Νίκου Ευαγγελάτου

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Newsit Εταιρεία ΕΠΕ του...

Έκρυψαν το 8,3% του κόμματος Κασσελάκη σε δημοσκόπηση

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου. Συντρόφισσες και σύντροφοι. Βρισκόμαστε...

Η άγνωστη μάχη ανάμεσα σε Μαρινάκη και Αλαφούζο πριν τη διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου.Το θέμα του Σαββατοκύριακου...