Δωράκι στους καναλάρχες από το Μαξίμου

Δεν έχουν τέλος τα λογής λογής δωράκια προς τους καναλάρχες από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, η οποία βάλλεται πανταχόθεν και μάλλον ψάχνει τρόπους ώστε να διασφαλίσει την ομερτά των μίντια. Με νομοσχέδιο του Γιάννη Οικονόμου, που βρίσκεται στη διαβούλευση, τα κανάλια δύνανται να μειώνουν και άλλο τους εργαζομένους τους και συγκεκριμένα κατά 100!

Υπενθυμίζεται πως το 2020, με τον αρχικό νόμο του Στέλιου Πέτσα, είχε καταργηθεί πρώτη φορά το όριο των 400 εργαζομένων που όφειλαν μέχρι τότε να απασχολούν με σύμβαση εργασίας οι τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας. Ειδικότερα, με τον νόμο αυτόν ίσχυσε πρώτη φορά πως για την κάλυψη του αριθμού των 400 εργαζομένων θα μπορούν πλέον να συνυπολογιστούν εργαζόμενοι συνδεδεμένων επιχειρήσεων και εργαζόμενοι ανεξάρτητων εταιριών παραγωγής.

Σήμερα η κυβέρνηση διευκολύνει έτι περαιτέρω τους καναλάρχες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να απαλλαχθούν από ακόμη περισσότερους εργαζομένους. Κι αυτό διότι, όπως αναφέρεται στο επίμαχο άρθρο που βρίσκεται στη διαβούλευση, σε σχέση με την υποχρέωση κάθε αδειούχου παρόχου περιεχομένου να απασχολεί τουλάχιστον 400 άτομα, «το προσμετρώμενο προσωπικό των συνδεδεμένων επιχειρήσεων και των ανεξάρτητων εταιριών παραγωγής, με βεβαίωση απασχόλησης ανάλογου χρόνου, δεν υπερβαίνει το σαράντα τοις εκατό (40%) του ετήσιου μέσου όρου προσωπικού». Αυτό σημαίνει πως το ποσοστό των εργαζομένων χωρίς σύμβαση αυξάνεται από το 15% που ίσχυε στο 40%, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε δεκάδες απολύσεις!

Η αντίδραση της ΕΣΗΕΑ


Η ΕΣΗΕΑ αντέδρασε εντόνως και ζήτησε να αποσυρθεί άμεσα η επίμαχη ρύθμιση, ξεκαθαρίζοντας πως σε διαφορετική περίπτωση θα πραγματοποιήσει προειδοποιητική απεργία την Τρίτη σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Σημειωτέον, η εν λόγω διάταξη δεν είναι η πρώτη εξυπηρέτηση της κυβέρνησης στους καναλάρχες. Είχε προηγηθεί την πρώτη περίοδο του κορωνοϊού η λίστα Πέτσα, με τα κανάλια να βγαίνουν εξαιρετικά ωφελημένα από τη μοιρασιά της πίτας. Ακολούθησε, πάλι το 2020, με πρόφαση τον κορωνοϊό, η λίστα Πέτσα νούμερο 2. Τότε δόθηκαν στα κανάλια άλλα 2 εκατομμύρια ευρώ για διαφημιστικές καμπάνιες κατά της πανδημίας.

ΠΗΓΗnewsbreak.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...