Αλλάζει ο τρόπος που αντιμετωπίζονται οι καταναλωτές από τις υπεραγορές. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, 3 στις 5 εταιρείες εμπορίου σταματούν τις προσφορές 1+1.
Αρχίζουν να κόβονται οι εκπτώσεις αυτές. Επίσης, παρατηρείται ότι πλέον οι εταιρείες προϊόντων δεν παρέχουν περισσότερη ποσότητα στο προϊόν.
Επιπλέον, εταιρείες πολλές εταιρείες για να πουλήσουν το προϊόν στην ίδια τιμή αποφασίζουν να μειώσουν τη ποσότητα. Οι εμπορικές επιχειρήσεις και οι βιομηχανίες έχουν ανακοινώσει σημαντικές αυξήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ όπως:ADVERTISINGRemaining Time-0:00FullscreenMute
Κονσέρβες +15%, καλλυντικά +25%, γαλακτοκομικά +12%, μαργαρίνες +20%, αλλαντικά +10%, γλυκίσματα μπισκότα +20%, παγωτά +5%, απορρυπαντικά +15%, προϊόντα περιποίησης και φροντίδας +18%.
Εκείνο πάντως που δεν πρέπει να μας προβληματίζει στην ελληνική αγορά είναι πως δεν παρατηρούνται και δεν θα έχουμε ελλείψεις.
Παραδοχή Γεωργιάδη: «Έλληνες μειώστε το ρεύμα, δεν υπάρχει τρόπος να σταματήσει η ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ»
«Προτρέπω τους Έλληνες να πάρουν όποιο μέτρο μπορούν για να μειώσουν την κατανάλωση ρεύματος. Οι καθημερινές μας συνήθειες πρέπει να μεταβληθούν, γιατί το ρεύμα κοστίζει», ανέφερε ο ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης.
Συγκεκριμένα ο υπουργός, προέβλεψε έναν δύσκολο χειμώνα: «Ο χειμώνας 2022-2023 θα είναι σε πανευρωπαϊκό επίπεδο ένας πολύ δύσκολος χειμώνας. Επιτρέψτε μου να σας πω κάτι που με εντυπωσιάζει για άλλη μια φορά, δείτε τι πειθαρχημένος λαός είναι οι Γερμανοί γιατί μπορεί να τους βρίζουμε, να τους ασκούμε κριτική αλλά δεν μπορείς να μην θαυμάσεις έναν λαό που την κρίσιμη στιγμή μπορεί και συμπεριφέρεται με τόση μεγάλη υπευθυνότητα.