Δεν περιορίζεται μόνο στην Ε.Ε. για το Turkaegean η Τουρκία, αλλά επιδιώκει να το κατοχυρώσει σε 84 χώρες, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η ΕΣΤΙΑ.
Μάλιστα, αφού η κυβέρνηση κοιμήθηκε τον ύπνο και ενώ και ένα χρόνο είχε τρεις φορές δυναότητα για προσφυγή, πλέον το Turkaegean μπορεί να το χρησιμοποιήσει η Τουρκία και για διαφημίσεις σε… Ελληνικά έντυπα!
Η περίπτωση της καταχώρισης του σήματος Turkaegean καταδεικνύει δύο σημαντικά στοιχεία, σύμφωνα με τον Θεόδωρο Γεωργόπουλο, καθηγητή Νομικής στο Πανεπιστήμιο της Ρενς στη Γαλλία και πρόεδρο της International Wine Law Association:
«Πρώτον, πως πίσω από το «τεχνικό» ζήτημα της καταχώρισης εμπορικών σημάτων διακυβεύονται εθνικά ζητήματα. Όπως και στην περίπτωση της «Μακεδονίας», που μάλιστα συνιστά γεωγραφική ένδειξη για κρασί, ούζο και τσίπουρο, ο σφετερισμός της χρήσης του ονόματος σχετίζεται με την εκφορά «αφηγήματος» και μπορεί να έχει κρίσιμη σημασία, όχι μόνο νομική αλλά και πολιτική.
Δεύτερον, ότι απαιτείται συστηματικός έλεγχος σε τεχνικό επίπεδο ως προς την καταχώριση σημάτων και τη χρήση γεωγραφικών όρων, εθνικά σημαντικών, στο εμπόριο, στο διαδίκτυο κλπ. Θα πρέπει η χώρα να διδαχθεί από λύσεις που εφαρμόζονται στην αλλοδαπή.
Ως προ το Turkaegean θα πρέπει να επισημάνουμε ακόμα ότι η περίπτωση της καταχώρισης στο Γραφείο Πενυματικής Ιδιοκτησίας της Ε.Ε είναι μόνο μια πτυχή της επιθετικής πολιτικής του τουρκικού γραφείου τουρισμού, αν και είναι η πλέον κραυγαλέα λόγω της ισχύος του σήματος στο έδαφος των κρατών μελών της Ε.Ε. (συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής επικράτειας).
Ωστόσο, βασισμένη σε σήμα που έχει καταχωριστεί στην Τουρκία, το εν λόγω γραφεία ζητά την αναγνώριση του σήματος σε 84 (!) χώρες ανά την υφήλιο. Μια μακρά νομική σταυροφορία ξεκινά – και πρέπει να ξεκινήσεις – με αφετηρία φυσικά την ακύρωση του ευρωπαϊκού σήματος».