«Βόμβα» Welt: 8 Έλληνες εφοπλιστές μετέφεραν το μισό ρωσικό πετρέλαιο τον Απρίλιο – Όλα τα ονόματα

Παρά τις κυρώσεις, το ρωσικό πετρέλαιο συνεχίζει και φτάνει στα ευρωπαϊκά λιμάνια και μάλιστα με τάνκερ που έχουν ελληνική σημαία, όπως επισημαίνει σε δημοσίευμά της η γερμανική εφημερίδα Die Welt (παρ’ ότι το γερμανικό δημοσίευμα κάνει λόγο για κυρώσεις, είναι γνωστό ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχει ακόμα καταλήξει στις κυρώσεις που αφορούν στο ρωσικό πετρέλαιο).

«Οι πετρελαϊκές συμφωνίες των ρωσικών ενεργειακών πολυεθνικών Rosneft και Lukoil συνεχίζουν να διεκπεραιώνονται εντελώς ανεμπόδιστα μέσω των ευρωπαϊκών λιμανιών», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Από τις 24 Φεβρουαρίου, περίπου 4,5 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου – αξίας περίπου 509 εκατομμυρίων δολαρίων εξάγονται καθημερινά από τη Ρωσία – ανέφερε μεταξύ άλλων το λονδρέζικο περιοδικό Lloyd’s.

Επικαλούμενο κι άλλα δυτικά ΜΜΕ, η Die Welt αναφέρει ότι οι Έλληνες εφοπλιστές, σε αντίθεση με άλλους ευρωπαίους και Αμερικάνους εφοπλιστές, βοηθούν τη Ρωσία να παρακάμψει τις κυρώσεις, καθώς οι επιχειρηματικές τους δραστηριότητες στη Ρωσία συνεχίζονται κανονικά.

Όπως αποκαλύπτει το ieidiseis.gr οι Έλληνες εφοπλιστές μετέφεραν προσωπικά στον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη τις ενστάσεις τους ενόψει των επικείμενων κυρώσεων από την Ευρωπαϊκή Ένωση: «Δεν μπορούμε να μεταφέρουμε πετρέλαιο από το Ιράν και τη Βενεζούελα λόγω εμπάργκο. Τώρα δεν θα μεταφέρουν και ρώσικο πετρέλαιο, τι θα κάνουμε;», τόνισε χαρακτηριστικά εκπρόσωπός τους στο Μέγαρο Μαξίμου.

Σύμφωνα με το Lloyd’s, τον Απρίλιο 190 δεξαμενόπλοια έφυγαν από τα λιμάνια του Πριμόρσκ, της Αγίας Πετρούπολης, της Ουστ-Λούγκα και του Νοβοροσίσκ, 76 από τα οποία είχαν ελληνική σημαία. Αριθμός τριπλάσιος σε σχέση με πέρυσι.

Στα τέλη Απριλίου, το ελληνικό τάνκερ, Nissos Rhenia, παρέλαβε ρωσικό πετρέλαιο στο λιμάνι του Ρότερνταμ και κατευθύνθηκε στη Σιγκαπούρη.

Οι αποστολές προς την Ινδία, την Κίνα και τη Νότια Κορέα αυξάνονται επίσης και οι τιμές των ναύλων έχουν τριπλασιαστεί. Σύμφωνα με sites που παρακολουθούν την κίνηση των πλοίων, τα ρωσικά πετρελαιοφόρα προσελκύουν τις περισσότερες φορές την Ολλανδία, την Κίνα, την Τουρκία και την Ινδία.https://8ea85be0b1c100c990138ca1add7e319.safeframe.googlesyndication.com/safeframe/1-0-38/html/container.html

Αναλυτικά οι Έλληνες εφοπλιστές όπως αναφέρονται στη λίστα:

1. Οικονόμου Group of Companies (TMS Tankers) 1,876,371, 2. Ανδρέας Μαρτίνος (Minerva Maritime) 1,741,512, 3. Sovcomflot 1,699,058, 4. Κωνσταντίνος Μαρτίνος (Thenamaris Shipping) 764, 5. Διαμαντης Διαμαντίδης (472,424), 6. Δημήτρης Προκοπίου (Centrofin) 472,424, 7. Θανάσης Μαρτίνος (Eastern Mediterranean) (435,353), 8. Tsakos Group (313,308)

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;