Με 67 μονάδες σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη, η διεθνής αλυσίδα ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα – Έρχονται τα πολυτελή brands Conrad, Waldorf Astoria και το νέο Hilton Athens The Ilisian
Η Ελλάδα αναδεικνύεται σε στρατηγική αγορά για τον παγκόσμιο ξενοδοχειακό κολοσσό Hilton, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Alan Mantin, Vice President, Development, Southern Europe της εταιρείας. Μιλώντας σε δημοσιογραφική συνάντηση, ο Mantin επισήμανε ότι «η ανάπτυξη της Hilton στην Ελλάδα είναι ισχυρότερη από ποτέ», καθώς μέσα σε πέντε χρόνια η εταιρεία έχει επεκτείνει το ελληνικό της χαρτοφυλάκιο σε πάνω από 60 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη.
«Με σημαντική πρόοδο στα resorts μας στα ελληνικά νησιά και αξιοσημείωτη ανάπτυξη στα lifestyle brands, είμαστε ενθουσιασμένοι που εμπλουτίζουμε περαιτέρω το portfolio μας», σημείωσε, προσθέτοντας ότι μέσα στην επόμενη χρονιά η Hilton θα παρουσιάσει τα brands Conrad και Waldorf Astoria, καθώς και την επιστροφή του Hilton Hotels & Resorts στην ελληνική αγορά.
Εντυπωσιακή πορεία ανάπτυξης – Από ένα ξενοδοχείο σε 67 μονάδες
Η παρουσία της Hilton στην Ελλάδα έχει γνωρίσει ραγδαία ανάπτυξη. Από ένα και μόνο ξενοδοχείο, η αλυσίδα διαθέτει πλέον 67 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη, εκ των οποίων 49 λειτουργούν ήδη.
Από αυτά, 38 συνεργάζονται με το δίκτυο Small Luxury Hotels of the World, ενώ 11 ανήκουν στα brands Curio Collection by Hilton, Tapestry Collection by Hilton και Hilton Garden Inn. Παράλληλα, προγραμματίζονται 18 νέες μονάδες κάτω από επτά διαφορετικά brands, καλύπτοντας τόσο αστικά κέντρα όσο και παραθεριστικούς προορισμούς.
Η ανάπτυξη αυτή, σύμφωνα με τη Hilton, αντικατοπτρίζει τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού και τη δέσμευση της εταιρείας να προσφέρει υψηλού επιπέδου εμπειρίες φιλοξενίας σε έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς παγκοσμίως.
Νέα πολυτελή ανοίγματα – Conrad, Waldorf Astoria και Hilton Hotels & Resorts
Τα επόμενα τέσσερα χρόνια αναμένεται να σηματοδοτήσουν νέα εποχή για τη Hilton στην Ελλάδα, με τρεις κορυφαίες αφίξεις:
- Conrad Athens The Ilisian: Ένα νέο ξενοδοχείο-ορόσημο με 307 δωμάτια, τον μεγαλύτερο αριθμό σουιτών στην Αθήνα και σύγχρονη πολυτέλεια εμπνευσμένη από την ελληνική παράδοση.
- Conrad Corfu: Προγραμματισμένο να ανοίξει το 2026, θα ενισχύσει τη νησιωτική παρουσία της Hilton στο Ιόνιο.
- Waldorf Astoria Scarlet Bay: Αναμένεται το 2029 στην Πελοπόννησο, με 121 δωμάτια, σουίτες και 13 πολυτελείς βίλες με θέα στη θάλασσα.
Παράλληλα, το Hilton Chania Old Town Resort & Spa θα σηματοδοτήσει το 2026 την επιστροφή του εμβληματικού brand Hilton Hotels & Resorts στην Ελλάδα. Το πολυτελές resort θα διαθέτει 85 παραθαλάσσια δωμάτια, spa 600 τ.μ. και σουίτες με ιδιωτικές πισίνες και ανεμπόδιστη θέα στο Αιγαίο.
Σταθερή στρατηγική συνεργασία και βιώσιμη ανάπτυξη
Ο David Kelly, Senior Vice President, Continental Europe της Hilton, υπογράμμισε ότι η Ελλάδα «παραμένει στρατηγικής σημασίας αγορά» για την εταιρεία, 60 χρόνια μετά το πρώτο Hilton της Αθήνας.
Όπως ανέφερε, η Hilton ενισχύει τη συμβολή της στην τουριστική οικονομία της χώρας, δημιουργώντας αξία για πελάτες, συνεργάτες, κοινότητες και εργαζόμενους, ενώ παράλληλα προωθεί τη βιωσιμότητα και τοπικές συνεργασίες.
Ο Kelly επισήμανε πως οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων αναγνωρίζουν τη δύναμη του εμπορικού δικτύου της Hilton και τη διεθνή πελατειακή βάση των 235 εκατομμυρίων μελών Hilton Honors, γεγονός που ενισχύει τη μακροπρόθεσμη επενδυτική εμπιστοσύνη.
Η επόμενη ημέρα: Νέα brands και προορισμοί
Ο Ανδρέας Κουκάς, Senior Director, Development, Greece & Cyprus της Hilton, τόνισε ότι η αλυσίδα βλέπει τεράστιες ευκαιρίες ανάπτυξης σε όλη την Ελλάδα — από τα μεγάλα αστικά κέντρα έως λιγότερο γνωστούς προορισμούς που αναδεικνύονται μέσω των social media.
Η Hilton σκοπεύει να συνεχίσει τη δυναμική της παρουσία, εστιάζοντας σε ποιοτικές, βιώσιμες και αυθεντικές εμπειρίες φιλοξενίας, που ανταποκρίνονται στις νέες ανάγκες των ταξιδιωτών.
