Deal 15 εκατ. ευρώ μεταξύ Γιάννη Κουρτάκη και εταιρείας του Αλέξανδρου Εξάρχου. Ο όμιλος Μπάκου – Καϋμενάκη – Εξάρχου αποκτά το 50% των «Παραπολιτικών», με τον Κουρτάκη να παραμένει στη διοίκηση
Ένα από τα μεγαλύτερα μιντιακά deals των τελευταίων ετών φαίνεται πως «κλείδωσε» την περασμένη Παρασκευή, καθώς υπεγράφη προσύμφωνο συνεργασίας ανάμεσα στον Γιάννη Κουρτάκη και εταιρεία συμφερόντων του Αλέξανδρου Εξάρχου, μέλους της γνωστής επιχειρηματικής τριανδρίας Μπάκου – Καϋμενάκη – Εξάρχου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η συμφωνία αφορά στην εξαγορά του 50% του ομίλου έναντι 15 εκατομμυρίων ευρώ.
Τι προβλέπει το deal
Η συμφωνία, όπως αναφέρεται, προβλέπει τη δημιουργία νέας εταιρείας συμμετοχών, η οποία θα ελέγχει τις εφημερίδες, τις ιστοσελίδες και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς του ομίλου «Παραπολιτικά», καθώς και την ιστοσελίδα iefimerida.gr, στην οποία θα παραμείνουν οι Χρήστος Ράπτης και Σοφία Γιαννακά.
Το τίμημα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ανέρχεται σε περίπου 15 εκατομμύρια ευρώ, ωστόσο οι όροι της συμφωνίας δεν έχουν ακόμη επισήμως επιβεβαιωθεί.
Ο Γιάννης Κουρτάκης αναμένεται να διατηρήσει τη διοίκηση του ομίλου και να συνεχίσει να έχει καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική και τη λειτουργία των ΜΜΕ του σχήματος.
Ενίσχυση της παρουσίας του ομίλου Μπάκου – Καϋμενάκη – Εξάρχου στα media
Η κίνηση αυτή αποτελεί το επόμενο βήμα της επιχειρηματικής ομάδας Μπάκου – Καϋμενάκη – Εξάρχου, μετά τις πρόσφατες αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου ύψους 18,8 εκατ. ευρώ σε μέσα όπως το Action 24 και το Flash.gr.
Η εξαγορά ποσοστού στα «Παραπολιτικά» ενισχύει την επιρροή του ομίλου στον πολιτικο-εκδοτικό χάρτη, προσθέτοντας ένα ισχυρό έντυπο και ψηφιακό brand στο χαρτοφυλάκιό του.
Το νέο μιντιακό τοπίο
Αν η συμφωνία ολοκληρωθεί, ο όμιλος Παραπολιτικά Media Group θα εισέλθει σε νέα φάση στρατηγικής αναδιάρθρωσης, με πρόσβαση σε κεφάλαια και τεχνογνωσία που μπορούν να ενισχύσουν την παρουσία του τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο.
Η συνεργασία Κουρτάκη – Εξάρχου εκλαμβάνεται ως ένδειξη ευρύτερης συγκέντρωσης δυνάμεων στον χώρο των ελληνικών ΜΜΕ, την ώρα που ο ανταγωνισμός για την ενημέρωση και τη διαφήμιση κορυφώνεται.