Ραγδαίες εξελίξεις στα media – Νέος παίκτης αναλαμβάνει το 30% του Attica

Η «B Spot» του Ιωάννη Μπότσα κέρδισε τον διαγωνισμό του Δήμου Ασπροπύργου για το 30% του Attica. Ποια είναι η εταιρεία ενέργειας που μπαίνει δυναμικά στον χώρο των media μετά την αποχώρηση της Media Time


Ένας νέος «παίκτης» χωρίς παραδοσιακή σχέση με τα ΜΜΕ αναδείχθηκε νικητής στον πλειοδοτικό διαγωνισμό του Δήμου Ασπροπύργου για τη διαχείριση του 30% του μηνιαίου χρόνου λειτουργίας του Attica. Πρόκειται για την «B Spot Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε.», η οποία ήταν και η μοναδική εταιρεία που κατέθεσε προσφορά, ύψους 22.500 ευρώ τον μήνα – δηλαδή 2.500 ευρώ υψηλότερη από το όριο που είχε τεθεί.


Η ταυτότητα της B Spot και οι δραστηριότητες του ομίλου

Η «B Spot» ανήκει στον επιχειρηματία Ιωάννη Μπότσα και τον όμιλο «Botsas Group of Companies». Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της, δραστηριοποιείται κυρίως στον τομέα της ενέργειας με συνεργασίες διεθνών brands, παρέχοντας:

  • προϊόντα θέρμανσης και κλιματισμού
  • φωτοβολταϊκά συστήματα
  • σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων
  • υπηρεσίες service support και παροχή ανταλλακτικών

Ο όμιλος έχει υπογράψει στρατηγική συμφωνία με την Elpedison για τη διαχείριση της πλειονότητας των καταστημάτων της σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, λειτουργεί και την B Fon, εταιρεία τηλεπικοινωνιών που δραστηριοποιείται στον τομέα των τηλεφωνικών κέντρων.


Από τη Media Time στην B Spot – Η αλλαγή σκυτάλης

Η ανάθεση στην «B Spot» σηματοδοτεί το τέλος της συνεργασίας του Δήμου Ασπροπύργου με τη «Media Time Ι.Κ.Ε.» των Μπάκου – Καϋμενάκη – Εξάρχου, η οποία ολοκλήρωσε πρόωρα τη συμφωνία της τον περασμένο Μάιο. Η «B Spot» καλείται πλέον να διαχειριστεί ένα κρίσιμο τμήμα του προγράμματος του Attica, μπαίνοντας δυναμικά σε έναν χώρο που παραδοσιακά ανήκε σε εταιρείες ΜΜΕ.


Τι σημαίνει η είσοδος ενός «outsider» στον χώρο των media

Η είσοδος της «B Spot» στον χώρο της διαχείρισης χρόνου ΜΜΕ ερμηνεύεται από αναλυτές ως μια κίνηση διαφοροποίησης και πιθανόν ως πρώτο βήμα διεύρυνσης της επιχειρηματικής παρουσίας του ομίλου Μπότσα. Η στρατηγική αυτή ενδέχεται να αποδειχθεί καταλυτική για τον ανταγωνισμό στην αγορά, καθώς ανοίγει τον δρόμο για μη παραδοσιακούς παίκτες να διεκδικήσουν μερίδιο σε έναν χώρο που μέχρι τώρα κυριαρχούσαν λίγοι.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ