Ραγδαίες εξελίξεις στα media – Νέος παίκτης αναλαμβάνει το 30% του Attica

Η «B Spot» του Ιωάννη Μπότσα κέρδισε τον διαγωνισμό του Δήμου Ασπροπύργου για το 30% του Attica. Ποια είναι η εταιρεία ενέργειας που μπαίνει δυναμικά στον χώρο των media μετά την αποχώρηση της Media Time


Ένας νέος «παίκτης» χωρίς παραδοσιακή σχέση με τα ΜΜΕ αναδείχθηκε νικητής στον πλειοδοτικό διαγωνισμό του Δήμου Ασπροπύργου για τη διαχείριση του 30% του μηνιαίου χρόνου λειτουργίας του Attica. Πρόκειται για την «B Spot Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε.», η οποία ήταν και η μοναδική εταιρεία που κατέθεσε προσφορά, ύψους 22.500 ευρώ τον μήνα – δηλαδή 2.500 ευρώ υψηλότερη από το όριο που είχε τεθεί.


Η ταυτότητα της B Spot και οι δραστηριότητες του ομίλου

Η «B Spot» ανήκει στον επιχειρηματία Ιωάννη Μπότσα και τον όμιλο «Botsas Group of Companies». Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της, δραστηριοποιείται κυρίως στον τομέα της ενέργειας με συνεργασίες διεθνών brands, παρέχοντας:

  • προϊόντα θέρμανσης και κλιματισμού
  • φωτοβολταϊκά συστήματα
  • σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων
  • υπηρεσίες service support και παροχή ανταλλακτικών

Ο όμιλος έχει υπογράψει στρατηγική συμφωνία με την Elpedison για τη διαχείριση της πλειονότητας των καταστημάτων της σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, λειτουργεί και την B Fon, εταιρεία τηλεπικοινωνιών που δραστηριοποιείται στον τομέα των τηλεφωνικών κέντρων.


Από τη Media Time στην B Spot – Η αλλαγή σκυτάλης

Η ανάθεση στην «B Spot» σηματοδοτεί το τέλος της συνεργασίας του Δήμου Ασπροπύργου με τη «Media Time Ι.Κ.Ε.» των Μπάκου – Καϋμενάκη – Εξάρχου, η οποία ολοκλήρωσε πρόωρα τη συμφωνία της τον περασμένο Μάιο. Η «B Spot» καλείται πλέον να διαχειριστεί ένα κρίσιμο τμήμα του προγράμματος του Attica, μπαίνοντας δυναμικά σε έναν χώρο που παραδοσιακά ανήκε σε εταιρείες ΜΜΕ.


Τι σημαίνει η είσοδος ενός «outsider» στον χώρο των media

Η είσοδος της «B Spot» στον χώρο της διαχείρισης χρόνου ΜΜΕ ερμηνεύεται από αναλυτές ως μια κίνηση διαφοροποίησης και πιθανόν ως πρώτο βήμα διεύρυνσης της επιχειρηματικής παρουσίας του ομίλου Μπότσα. Η στρατηγική αυτή ενδέχεται να αποδειχθεί καταλυτική για τον ανταγωνισμό στην αγορά, καθώς ανοίγει τον δρόμο για μη παραδοσιακούς παίκτες να διεκδικήσουν μερίδιο σε έναν χώρο που μέχρι τώρα κυριαρχούσαν λίγοι.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάλος: Κόβεται ο Κανάκης στον ΑΝΤ1; Όργιο φημών για παρέμβαση Μητσοτάκη στον Κυριακού

Πρεμιέρα για τους Ράδιο Αρβύλα με το τραγούδι «Γλέντι» και στίχους αιχμής για την κυβέρνηση. Η φράση «πέρασε μια εξαετία που μοιάζει με επταετία» προκάλεσε σάλο και φήμες για παρέμβαση του Μαξίμου στον ΑΝΤ1

Αποκάλυψη: Το βαθύ (παρα)κράτος του Μητσοτάκη μέσα στην επιτροπή Τσίπρα – Ποιος από τους «41» μιλούσε ως… «βαθύ λαρύγγι» σε σκοτεινά κέντρα;

Ανήκει στους 41 της «επιστημονικής επιτροπής» του Αλέξη Τσίπρα, αλλά φέρεται να είχε ανοικτή γραμμή με το πιο σκοτεινό κομμάτι του κρατικού μηχανισμού επί ΝΔ. Πόσα γνώριζε ο πρώην πρωθυπουργός;