Τα βίντεο της Τατιάνας: Όταν οι διακοπές γίνονται… σκηνοθετημένο υπερθέαμα και το μυστήριο με τον Ευαγγελάτο

Η βασίλισσα του καλοκαιρινού lifestyle και το μυστήριο με τον Ευαγγελάτο


Τα καλοκαιρινά βίντεο της Τατιάνας Στεφανίδου δεν είναι απλώς αναρτήσεις στα social media. Είναι σκηνοθετημένα κομψοτεχνήματα, με εικόνα υψηλής αισθητικής, μουσική προσεκτικά επιλεγμένη και concept που θυμίζει διαφημιστική καμπάνια πολυτελών διακοπών. Σε αντίθεση με άλλους δημοσιογράφους–σελέμπριτι, η Τατιάνα δεν ποστάρει απλώς «στιγμές» – παραδίδει μαθήματα για το πώς «πρέπει» να κάνει κανείς διακοπές… με τον σωστό τρόπο.


Το καλοκαιρινό brand “Tatiana” και η επικοινωνιακή στρατηγική

Τα βίντεο της παρουσιάστριας αποτελούν επικοινωνιακή στρατηγική ακριβείας. Δεν είναι τυχαίο που κάθε πλάνο δείχνει ιδανικές τοποθεσίες, στυλιζαρισμένα outfits και lifestyle στιγμές που μπορούν να γεμίσουν σελίδες περιοδικών. Ο φακός ακολουθεί κάθε της κίνηση σαν να πρόκειται για trailer νέας εκπομπής, ενώ οι εικόνες μεταφέρουν το μήνυμα: «Έτσι πρέπει να ζείτε το καλοκαίρι σας».


Το cameo του Νίκου Ευαγγελάτου και το… παρασκήνιο

Και ύστερα υπάρχει το στοιχείο–έκπληξη: ο Νίκος Ευαγγελάτος. Όταν εμφανίζεται, η χημεία τους απογειώνει το video. Όταν δεν εμφανίζεται, το ερώτημα γεννιέται αβίαστα: είναι αυτός πίσω από την κάμερα; Είναι εκείνος που καταγράφει με τόση μαεστρία την κάθε λεπτομέρεια; Το μυστήριο παραμένει και, φυσικά, λειτουργεί υπέρ του μύθου που χτίζει το ζευγάρι.


Η εικόνα ως εργαλείο ισχύος στα media

Η Στεφανίδου γνωρίζει όσο λίγοι το πώς η εικόνα δημιουργεί αφήγηση και κοινό. Κάθε βίντεο είναι μια μελετημένη προβολή της δημόσιας περσόνας της – και μια έμμεση υπενθύμιση πως ακόμη και στις διακοπές, η κορυφή απαιτεί οργάνωση, έμπνευση και αισθητική που ξεχωρίζει.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οι Γερμανοί διασύρουν τον Μητσοτάκη: «Εξαγοράζει δημοσιογράφους και ελέγχει τα ΜΜΕ!»

Taz: Ο Μητσοτάκης ελέγχει τα ΜΜΕ με «αγορασμένους» δημοσιογράφους...

Σάλος: «Αγρότης-μαϊμού» τσέπωσε 19,4 εκατ. ευρώ από τον ΟΠΕΚΕΠΕ!

Έρχονται αποκαλύψεις-φωτιά: «Αγρότης-μαϊμού» φέρεται να πήρε 19,4 εκατ. ευρώ από τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Έρευνες για το σκάνδαλο που σοκάρει την Ελλάδα

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη τρέμει το φιάσκο του αιώνα – Πιέσεις από Τουρκία και Λιβύη «παγώνουν» τη Chevron για την Κρήτη

Αγωνία στην Αθήνα: Η Chevron δεν έχει καταθέσει ακόμη προσφορά για τα οικόπεδα νότια της Κρήτης και της Πελοποννήσου – Πιέσεις από Τουρκία και Λιβύη, κίνδυνος γεωπολιτικής ήττας

Βόμβα στην ελληνική οικονομία: Σενάρια συγχωνεύσεων τραπεζών – Κοσμογονικές αλλαγές θα ανατρέψουν τα πάντα

Σενάρια τραπεζικών συγχωνεύσεων που μπορεί να μειώσουν τις συστημικές τράπεζες από τέσσερις σε τρεις