Επικοινωνιακό «δώρο» στον Μητσοτάκη το φημολογούμενο κόμμα Τσίπρα – Ο ύποπτος ρόλος των φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ

Τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ «φουσκώνουν» το σενάριο για νέο κόμμα Τσίπρα. Η πολιτική στρατηγική, οι κρυφοί στόχοι του Μαξίμου και η σιωπή της Κεντροαριστεράς


Σε μια περίοδο που η κυβέρνηση ασφυκτιά από πολιτικές πιέσεις και κοινωνική δυσαρέσκεια, δύο κορυφαία φιλοκυβερνητικά μέσα ενημέρωσης, το Πρώτο Θέμα και ο Ελεύθερος Τύπος, άνοιξαν τα πρωτοσέλιδά τους για να προωθήσουν με κάθε λεπτομέρεια το σενάριο δημιουργίας νέου κόμματος από τον Αλέξη Τσίπρα.
Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις τους, ο πρώην πρωθυπουργός σχεδιάζει την ανακοίνωση στις αρχές του 2026, ενώ ήδη δημοσκοπήσεις δείχνουν ποσοστά κοντά στο 10% – με διείσδυση σε ψηφοφόρους ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και Ζωής Κωνσταντοπούλου. Οι συνεργάτες του φέρονται να ονειρεύονται εκτόξευση στο 20% αμέσως μετά την επίσημη παρουσίαση.


Η εύγλωττη σιωπή των «προοδευτικών» ΜΜΕ

Αντίθετα, οι εφημερίδες και τα μέσα που κινούνται στον χώρο της Κεντροαριστεράς προτίμησαν να θάψουν το θέμα. Αυτή η σιωπή δεν περνά απαρατήρητη. Στην πολιτική αγορά, η επιλεκτική προβολή ενός πιθανού πολιτικού σχεδίου από μέσα που παραδοσιακά στηρίζουν το Μαξίμου ερμηνεύεται ως εξυπηρέτηση συγκεκριμένης ατζέντας: η ενίσχυση της κυβερνητικής θέσης μέσω του τεχνητού διογκώματος ενός υποθετικού αντιπάλου, που όμως μπορεί να λειτουργήσει αποσταθεροποιητικά στον χώρο της αντιπολίτευσης.


Διπλό κέρδος για την κυβέρνηση

Στρατηγικά, η ύπαρξη ή ακόμη και η φημολογία περί κόμματος Τσίπρα δίνει στο Μέγαρο Μαξίμου δύο σημαντικά όπλα:
Πρώτον, διασπά την κεντροαριστερά, σπάζοντας την εκλογική βάση του ΣΥΡΙΖΑ και αποδυναμώνοντας το ΠΑΣΟΚ.
Δεύτερον, δημιουργεί επικοινωνιακή ατζέντα που απομακρύνει την προσοχή της κοινής γνώμης από κυβερνητικά προβλήματα και σκάνδαλα. Έτσι, είτε το κόμμα υλοποιηθεί είτε όχι, η κυβέρνηση έχει ήδη κερδίσει τον πρώτο γύρο του παιχνιδιού – χρησιμοποιώντας τα ΜΜΕ ως πολλαπλασιαστή της στρατηγικής της.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πυργιώτη – Αβιράμ: Ο γάμος που ρίχνει φως στη σύγκρουση με τον Σκέρτσο

Η Πυργιώτη απαντά στον Σκέρτσο για τη Σύρο, με φόντο τη σχέση της με πρώην πρέσβη του Ισραήλ

Ο ΟΠΕΚΕΠΕ των media: Η υπόθεση Πυργιώτη ανοίγει τον φάκελο των δημοσιογράφων που πληρώνονται από την κυβέρνηση Μητσοτάκη

Ο φάκελος Πυργιώτη ανοίγει τις αποκαλύψεις για χρηματοδοτούμενη σιωπή στα media και συμβάσεις με το Δημόσιο

Mega Channel: Θρίαμβος στην τηλεθέαση, παραφωνία στην προβολή – Τα ερωτήματα για τη «μονοκαλλιέργεια» Γιάμαλη

Το Mega Channel κυριαρχεί στην τηλεθέαση, αλλά η υπερπροβολή της Γιάμαλη προκαλεί ερωτήματα για εσωτερικές σκοπιμότητες