Το Mega Channel κυριαρχεί στην τηλεθέαση, αλλά η υπερπροβολή της Αναστασίας Γιάμαλη προκαλεί ερωτήματα για εσωτερικές σκοπιμότητες
Η Πυθία αποκαλύπτει
Η ηγεμονία του Mega στην ενημέρωση – Και όμως, κάτι “δεν κολλάει”
Το Mega Channel έχει κατορθώσει μέσα στους τελευταίους μήνες να καθιερωθεί ως ο απόλυτος κυρίαρχος στην ενημέρωση, καταγράφοντας εντυπωσιακές επιδόσεις στην τηλεθέαση και ισχυροποιώντας την εικόνα του απέναντι στον ανταγωνισμό.
Όμως, την ίδια ώρα που η συνολική επιτυχία φαντάζει αδιαπραγμάτευτη, παρατηρείται μια έντονη εσωτερική ανισορροπία: η υπερπροβολή της Αναστασίας Γιάμαλη – με διαρροές, για να χρυσώσουν τα χάπι της αποτυχίας – και της εκπομπής «Εξελίξεις Τώρα», που δεν συνοδεύεται από ανάλογη απήχηση ή μετρήσιμα αποτελέσματα, προκαλεί έντονο προβληματισμό.
Ράνια Τζία, Κατερίνα Παναγοπούλου: Παρουσίες με αναγνώριση που “σκεπάζονται”
Παρά τη διαπιστωμένη τηλεοπτική δυναμική άλλων παρουσιαστριών, όπως της Ράνιας Τζία και της Κατερίνας Παναγοπούλου, που έχουν αναπτύξει σταθερό κοινό και θετικό αποτύπωμα, φαίνεται πως η επιλογή κάποιων μέσα στον τηλεοπτικό σταθμό στρέφεται εμμονικά στην προβολή της Γιάμαλη.
ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΙΣ: Ποιος «σπρώχνει» την Αναστασία Γιάμαλη στο MEGA; Το cult βίντεο και μία φωτογράφιση που πήγε το photoshop σε άλλη διάσταση
Πηγές εντός του σταθμού επισημαίνουν “εντυπωσιακή δυσαναλογία μεταξύ της επικοινωνιακής προβολής και της τηλεοπτικής απήχησης της εκπομπής της”, δημιουργώντας εύλογα ερωτήματα για τις πραγματικές προτεραιότητες που διαμορφώνουν την καθημερινή ατζέντα του Mega.
Ποιος σπρώχνει τη Γιάμαλη – Και γιατί;
Το ερώτημα πλέον δεν μπορεί να αποσιωπηθεί:
Ποιος, και κυρίως γιατί, προωθεί με τόση επιμονή την Αναστασία Γιάμαλη, σε αντίθεση με τα στοιχεία και τα δεδομένα;
Οι υποψίες για παρασκηνιακή εύνοια από το Γραφείο Τύπου ή άλλη εσωτερική “ομάδα επιρροής” ενισχύονται, ιδίως καθώς δεν φαίνεται να υπάρχει αντικειμενική βάση στη στρατηγική αυτή.
Πρόκειται για εσωτερική στρατηγική; Για προσωπική συμμαχία; Ή για ένα “καθεστώς επιλογών” που λειτουργεί εκτός πλαισίου αξιολόγησης και αποτελεσματικότητας;
Η επιτυχία απειλείται από μέσα; – Όταν η προβολή δεν συνάδει με το αποτέλεσμα
Το Mega έχει επενδύσει σε συστηματική δημοσιογραφική δουλειά και τηλεοπτική ποιότητα. Όμως όταν κάποιοι μέσα στον οργανισμό προωθούν πρόσωπα χωρίς αξιολόγηση και χωρίς σχέση με τη συνολική απήχηση, τότε η επιτυχία κινδυνεύει να υπονομευθεί από “εσωτερικά φαινόμενα”.
Σε μια περίοδο όπου η αξιοπιστία της ενημέρωσης επανεκτιμάται διαρκώς από το κοινό, τέτοιες επιλογές δημιουργούν ρήγματα στην εικόνα του σταθμού, επιβαρύνοντας και τη συνολική στρατηγική.