Ο Βαγγέλης Μαρινάκης απόλυτα κυρίαρχος στα media – Η νέα ναυαρχίδα της ALTER EGO MEDIA – Οριστική αλλαγή σκυτάλης

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι πια ο απόλυτα κυρίαρχος Κίνηση-ορόσημο για τον χώρο των ελληνικών media και στρατηγική αναδιάταξη στο ψηφιακό μέτωπο από τον όμιλο Alter Ego Media


Ο εκδοτικός και μιντιακός όμιλος Alter Ego Media, πρόσφατα εισηγμένος στο Χρηματιστήριο Αθηνών, προχώρησε σε μια εμβληματική εξαγορά που ανεβάζει κατακόρυφα το βάρος και την επιρροή του στον ψηφιακό χώρο: την εξαγορά του Newsit.gr, του Νίκου Ευαγγελάτου, ενός από τα κορυφαία σε επισκεψιμότητα ενημερωτικά sites της χώρας.

Με τη συγκεκριμένη εξαγορά – που συνοδεύεται από την απόκτηση έξι ακόμη ισχυρών ψηφιακών brands (tlife.gr, zappit.gr, iatropedia.gr, onalert.gr, perpetual.gr) μέσω των εταιρειών Newsit ΕΠΕ και Tlife Α.Ε. – η Alter Ego Media αλλάζει στρατηγικά προσανατολισμό και αναδεικνύει πλέον το Newsit.gr ως τη νέα της “ναυαρχίδα”, αφήνοντας σταδιακά πίσω το ιστορικό in.gr, που μέχρι σήμερα διατηρούσε τον συμβολικό τίτλο του βασικού ενημερωτικού portal του ομίλου.


Το μεγαλύτερο deal στην ιστορία ελληνικού διαδικτύου

Το τίμημα της εξαγοράς ανήλθε στα 28,5 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που αποτελεί ρεκόρ για την αγορά ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα. Για λόγους σύγκρισης, θυμίζουμε ότι η εξαγορά του Iefimerida.gr από τη Wide Media Group (συμφερόντων Μπάκου, Καϋμενάκη και Εξάρχου) είχε ανέλθει σε περίπου 7 εκατ. ευρώ – ένα ποσό δηλαδή τέσσερις φορές μικρότερο.


Ψηφιακή ηγεμονία με ισχυρά μεγέθη

Οι εταιρείες Newsit και Tlife διαθέτουν σταθερή κερδοφορία, ισχυρές ταμειακές ροές και μηδενικό τραπεζικό δανεισμό. Συγκεκριμένα, για το έτος 2024 παρουσίασαν:

  • Κύκλο εργασιών: 6,85 εκατ. ευρώ
  • EBITDA: 3,5 εκατ. ευρώ
  • Ταμειακά διαθέσιμα: 2,5 εκατ. ευρώ
  • Τραπεζικός δανεισμός: 0 ευρώ

Τα οικονομικά αυτά μεγέθη σε συνδυασμό με την υψηλή επισκεψιμότητα και τη λαϊκή απήχηση του Newsit.gr καθιστούν το brand ιδανικό σημείο αναφοράς για την εμπορική και πολιτική στρατηγική του ομίλου Μαρινάκη στο διαδίκτυο.


Οριστική αλλαγή σκυτάλης – Το Newsit.gr στο επίκεντρο της Alter Ego Media

Η εξαγορά δεν είναι απλώς αριθμητική ή εμπορική. Πρόκειται για επικοινωνιακή και στρατηγική αναδιάταξη. Το Newsit.gr αναδεικνύεται πλέον ξεκάθαρα ως η νέα κεντρική πλατφόρμα του ομίλου, με στοχευμένο κοινό, μαζική διείσδυση, πολλαπλές εμπορικές δυνατότητες και την αξιοπιστία ενός brand με τηλεοπτική αναγνωρισιμότητα μέσω Ευαγγελάτου.

Το in.gr, που υπήρξε εμβληματικό στην εποχή της ψηφιακής μετάβασης, υποχωρεί σταδιακά σε δεύτερο ρόλο, αφήνοντας το προσκήνιο στη νέα δομή περιεχομένου και στρατηγικής του ομίλου.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ναύαρχος Αποστολάκης: Σοβαρές καταγγελίες για τις επιπτώσεις του έργου του Λάτση – Ποιος πληρώνει τις ρήτρες εκατομμυρίων ευρώ;

Ο Ευάγγελος Αποστολάκης καταγγέλλει τα προβλήματα των έργων στο Ελληνικό: κυκλοφορία, ηχορύπανση, πλημμύρες και απώλεια πρασίνου.

ΑΝΑΤΡΟΠΗ στην υπόθεση «εκβιασμού» της Ζέττας Μακρή – Κλειδί το τιμολόγιο που παρουσίασε ο δημοσιογράφος

Ραγδαίες εξελίξεις στην υπόθεση εκβιασμού της Ζέττας Μακρή από δημοσιογράφο. Ο κατηγορούμενος παρουσιάζει τιμολόγιο και κάνει λόγο για εμπορική συμφωνία. Όλα θα κριθούν στο Αυτόφωρο. Οι ισχυρισμοί και η αντίδραση της βουλευτού.

Ο Μάκης Βορίδης στη «Γη της Ελιάς»; Παραιτήθηκε και πάει… Μάνη με ρόλο-έκπληξη!

Ο Μάκης Βορίδης παραιτήθηκε από τον ΟΠΕΚΕΠΕ και φημολογείται ότι θα παίξει στη "Γη της Ελιάς" ως Επιθεωρητής Επιδοτήσεων!

Μαξίμου 2015: Το απειλητικό μήνυμα πανίσχυρου εκδότη που «πάγωσε» κορυφαίο υπουργό του Αλέξη Τσίπρα – Η αλήθεια για τους εκβιασμούς στα media

Πρωτοκλασάτος υπουργός δείχνει SMS εκδότη με έμμεση απειλή για πρωτοσέλιδο. Το περιστατικό που αποκαλύπτει πώς λειτουργούσε η πίεση.