Ο Όμιλος ΣΚΑΪ και ο Γιάννης Αλαφούζος επενδύουν στο ψηφιακό του μέλλον – Νέο ψηφιακό τμήμα με στόχο την πολυκαναλική διανομή περιεχομένου
Με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του στον ψηφιακό χώρο, ο Όμιλος ΣΚΑΪ ανακοίνωσε τη δημιουργία νέας Διεύθυνσης Ψηφιακής Στρατηγικής, στην οποία τοποθετείται ο Μάνθος Γαβαλάς, έμπειρο στέλεχος του Ομίλου με παρουσία 16 ετών στο εμπορικό τμήμα.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ψηφιακού μετασχηματισμού, με επίκεντρο την ανάδειξη και επανατοποθέτηση του τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού περιεχομένου του ΣΚΑΪ, καθώς και τη δημιουργία μιας νέας πολυλειτουργικής ψηφιακής πλατφόρμας.
Η επίσημη ανακοίνωση του Ομίλου ΣΚΑΪ:
«Ο Μάνθος Γαβαλάς αναλαμβάνει από σήμερα, Δευτέρα 7 Ιουλίου, τη νέα Διεύθυνση Ψηφιακής Στρατηγικής του Ομίλου ΣΚΑΪ, διατηρώντας παράλληλα την -εδώ και δεκαέξι χρόνια- επιτελική του θέση στην Εμπορική Διεύθυνση, με επικεφαλής τον Νίκο Αργυρό.
Στόχος της νέας Διεύθυνσης είναι η αξιοποίηση του τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού περιεχομένου του Ομίλου στο νέο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς και η δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας στην οποία θα έχουν θέση όλα τα κανάλια διανομής του ενημερωτικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου του Ομίλου.
Ο Όμιλος ΣΚΑΪ του εύχεται καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα».
Τι αναλαμβάνει ο Μάνθος Γαβαλάς
- Τη ψηφιακή αξιοποίηση του περιεχομένου της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ και των 5 ραδιοφωνικών σταθμών του Ομίλου
- Τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακής πλατφόρμας διανομής
- Τη διασύνδεση εμπορικής και ενημερωτικής στρατηγικής στον online χώρο
- Τη βελτιστοποίηση των καναλιών digital προβολής και απήχησης του brand ΣΚΑΪ
- Την ενίσχυση της digital-first ταυτότητας του ομίλου στον σύγχρονο ανταγωνιστικό χάρτη των ΜΜΕ
Στρατηγικό βήμα για τον Όμιλο ΣΚΑΪ
Η κίνηση εντάσσεται σε μια περίοδο όπου οι ελληνικοί τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί όμιλοι επενδύουν σε ολοκληρωμένες digital-first λύσεις, αναγνωρίζοντας τη στροφή του κοινού σε multiplatform, on-demand και κοινωνικά διανεμόμενα περιβάλλοντα.