ΣΚΑΪ σε κρίση ταυτότητας: Ο Αλαφούζος μπερδεμένος ανάμεσα σε Σία Κοσιώνη και Τατιάνα Στεφανίδου

Το τηλεοπτικό κανάλι του Γιάννη Αλαφούζου επιχειρεί να τα συνδυάσει όλα, αλλά καταλήγει χωρίς ξεκάθαρη ταυτότητα – Τι δείχνει το εσωτερικό μπρα-ντε-φερ Φαλήρου – Γαλατσίου

Γράφει ο Καναλάρχης


Ο ΣΚΑΪ μοιάζει να βιώνει τη δική του τηλεοπτική «διάσπαση ταυτότητας», με δύο αντίρροπες δυνάμεις να καθορίζουν την καθημερινή του ροή: από τη μία, η σοβαρή ενημέρωση του Φαλήρου, με τη Σία Κοσιώνη και τον Βασίλη Παπαδρόσο να κρατούν τη σημαία της αξιοπιστίας· από την άλλη, η ψυχαγωγία του Γαλατσίου, με την επιστροφή της Τατιάνας Στεφανίδου και τα νέα formats να επιχειρούν ένα άνοιγμα στο ευρύ κοινό.

Διάβασε οπωσδήποτε: Ο Αλαφούζος έδωσε 1.000.000 ευρώ για τη «σιωπηλή» κυριαρχία της Σίας Κοσιώνη – Ανακατατάξεις και παιχνίδια εξουσίας στον ΣΚΑΪ

Το αποτέλεσμα; Ένα κανάλι με διπλή τηλεοπτική προσωπικότητα, που δεν πείθει ούτε ως ενημερωτικός σταθμός, ούτε ως ψυχαγωγικός παίκτης πρώτης γραμμής.


Η σταθερότητα του Φαλήρου: Η ενημέρωση προσπαθεί να αντέξει στον χρόνο

Στο μέτωπο της ενημέρωσης, ο ΣΚΑΪ εξακολουθεί να επενδύει στη μακροχρόνια παρουσία της Σίας Κοσιώνη, με ένα κεντρικό δελτίο που προσπαθεί να διατηρήσει την παλιά του αίγλη, σε μια αγορά που έχει μετακινηθεί θεαματικά προς την ψυχαγωγία και το social-friendly περιεχόμενο.

Η Σία Κοσιώνη
Η Σία Κοσιώνη

Η δημοσιογραφική καθοδήγηση του Βασίλη Παπαδρόσου λειτουργεί ως άγκυρα σοβαρότητας, όμως η απουσία ανανέωσης στη φόρμα και στο ύφος του δελτίου δημιουργεί ερωτήματα για το αν μπορεί να σταθεί απέναντι σε νέες τηλεοπτικές συνήθειες.


Το Γαλάτσι των τηλεοπτικών πειραμάτων – Παλιοί «παίκτες» σε νέες συσκευασίες

Στην αντίπερα όχθη, το στούντιο του Γαλατσίου μετατρέπεται σε εργαστήριο τηλεοπτικών πειραμάτων, όπου η επιστροφή της Τατιάνας Στεφανίδου, η ανάληψη νέας εκπομπής από τον Κώστα Τσουρό, αλλά και η είσοδος του Αλέξανδρου Τσουβέλα επιχειρούν να δώσουν νέο χαρακτήρα.

Τατιάνα Στεφανίδου
Τατιάνα Στεφανίδου

Ωστόσο, η ασάφεια των concepts (είναι infotainment, ψυχαγωγία ή ενημέρωση με pop αέρα;) δημιουργεί ένα συγκεχυμένο τοπίο, όπου τίποτα δεν είναι σαφές – ούτε η στόχευση, ούτε η αποστολή.


Ο Ζούλας στα ψηφιακά και η Μαραγκουδάκη στο σχοινί ισορροπίας

Ο Κωνσταντίνος Ζούλας, με προϋπηρεσία στην ΕΡΤ και ρόλο στρατηγικού σχεδιασμού, προσπαθεί να χτίσει ένα νέο ψηφιακό προφίλ για τον ΣΚΑΪ: vidcasts, podcasts και «νέες πλατφόρμες» βρίσκονται σε σχεδιασμό – αλλά η υλοποίηση παραμένει ασαφής και, προς το παρόν, άνευ ουσιαστικού αποτελέσματος.

Η Άλκηστη Μαραγκουδάκη, διευθύντρια προγράμματος, βρίσκεται στη μέση ενός καθημερινού μπρα-ντε-φερ: ενημέρωση ή ψυχαγωγία; Βαρύτητα ή ευκολία; Ταυτότητα ή τηλεθέαση; Η προσπάθεια να ικανοποιηθούν και τα δύο άκρα φαίνεται να οδηγεί σε έναν σταθμό χωρίς ενιαίο αφήγημα.


Ο Τσουβέλας και η «φρέσκια νότα» που ίσως είναι καμουφλάζ αμηχανίας

Η είσοδος του Αλέξανδρου Τσουβέλα, με εκπομπή τύπου stand-up, διαφημίστηκε ως μια φρέσκια πνοή για το prime time. Όμως, σε ένα περιβάλλον ασάφειας και αναζήτησης προσανατολισμού, ακόμη και οι καινοτομίες μοιάζουν περισσότερο με προσωρινές ανάσες, παρά με σταθερές επενδύσεις.

Όταν ένας σταθμός προσπαθεί να είναι ταυτόχρονα CNN και Netflix, ΕΡΤ και TikTok, το αποτέλεσμα κινδυνεύει να είναι ένα τίποτα με συνέπεια.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση