Μετά από τρία χρόνια παρουσίας στην κορυφή του εμπορικού τομέα της δημόσιας τηλεόρασης, η Ντόρις Μπάκα αποχωρεί – Σε εξέλιξη η διαδικασία αντικατάστασης
Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στο οργανόγραμμα της ΕΡΤ, καθώς η Ντόρις Μπάκα αποχωρεί από τη θέση της Διευθύντριας Marketing, την οποία κατείχε από τον Οκτώβριο του 2022. Η αποχώρησή της σηματοδοτεί το τέλος μιας τριετούς θητείας, που χαρακτηρίστηκε από στενή συνεργασία κυρίως με την προηγούμενη διοίκηση υπό τον Κωνσταντίνο Ζούλα.
Η Διεύθυνση Marketing υπήρξε νευραλγική στον εμπορικό σχεδιασμό της ΕΡΤ και η αναζήτηση του νέου προσώπου που θα ηγηθεί του τμήματος έχει ήδη ξεκινήσει με επίσημη πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Ανοικτή η διαδικασία επιλογής – Τι αναφέρει η προκήρυξη της ΕΡΤ
Η ΕΡΤ απηύθυνε δημόσια πρόσκληση για την κάλυψη της θέσης του νέου επικεφαλής της Διεύθυνσης Marketing, με τη δυνατότητα συμμετοχής να δίνεται τόσο σε εσωτερικούς υποψήφιους της ΕΡΤ όσο και σε εξωτερικά στελέχη.
Η προκήρυξη παραμένει ενεργή για μία εβδομάδα, με προθεσμία υποβολής των αιτήσεων να λήγει την Τετάρτη 2 Ιουλίου στις 23:59, σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στο tvinsider.gr. Η διαδικασία αναμένεται να είναι ανταγωνιστική, καθώς πρόκειται για μια κομβική θέση στη λειτουργία του εμπορικού μηχανισμού της δημόσιας τηλεόρασης.
Ολοκληρώνεται η ανανέωση στον εμπορικό τομέα της ΕΡΤ – Τα νέα πρόσωπα-κλειδιά
Με την αποχώρηση της Ντόρις Μπάκα και την αναζήτηση νέου διευθυντή Marketing, ολοκληρώνεται η αλλαγή σκυτάλης στις τρεις ανώτερες εμπορικές διευθύνσεις της ΕΡΤ.
- Στη Γενική Διεύθυνση Marketing και Εμπορικής Εκμετάλλευσης έχει τοποθετηθεί από τον Μάρτιο του 2024 ο Γιώργος Μπακαλάκος
- Στη Διεύθυνση Εμπορικής Εκμετάλλευσης καθήκοντα ανέλαβε πρόσφατα ο Κώστας Αντωνόπουλος
Η δημόσια τηλεόραση φαίνεται να προχωρά σε συνολική αναδιάρθρωση της εμπορικής στρατηγικής της, προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας ψηφιακής εποχής και στις αυξημένες προκλήσεις του τηλεοπτικού ανταγωνισμού.