Ιβάν Σαββίδης: Τα media «δεν πουλιούνται» – Η στρατηγική πίσω από τα 8,46 εκατ. και τα brands ΕΘΝΟΣ και ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Ο επενδυτικός σχεδιασμός του Ιβάν για τα ΜΜΕ που κατέχει, η αξία των τίτλων και το μήνυμα προς κάθε ενδιαφερόμενο


Με ξεκάθαρο μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση, ο Ιβάν Σαββίδης διαμηνύει πως τα media δεν είναι προς πώληση, αλλά «χρησιμοποιούνται» ως εργαλεία στρατηγικής. Στις 4 Ιουνίου 2025, ο επιχειρηματίας προχώρησε στην αποτίμηση και επίσημη καταγραφή στο ΓΕΜΗ των brands “Έθνος” και “Ημερησία”, εντάσσοντάς τα ως εισφορά σε είδος στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου του Open, με αποτίμηση 8,46 εκατ. ευρώ. Η μέθοδος ήταν Greenfield με προβολή cash flows για 35 χρόνια, αποδεικνύοντας ότι οι τίτλοι δεν είναι παρελθόν, αλλά μέρος ενός νέου σχεδίου ανασύνταξης.


Η στρατηγική επανατοποθέτηση και η θωράκιση του τηλεοπτικού βραχίονα


Πίσω από αυτή τη λογιστική κίνηση, όπως μεταδίδει η Σόνια Χαϊμαντά στο mononews.gr κρύβεται ένα σαφές στρατηγικό μήνυμα: ο Ιβάν Σαββίδης πακετάρει και κατοχυρώνει τα media assets του για να τα αξιοποιήσει πλήρως προς όφελος του τηλεοπτικού του ομίλου. Παρά τα σενάρια που κυκλοφόρησαν στο παρελθόν για πώληση του συνόλου των media (μαζί με τα χρέη που ανέρχονταν στα 42 εκατ. ευρώ), ο Σαββίδης δεν προχωρά σε εκποίηση, κρίνοντας ότι η αγορά δεν σήκωνε τέτοια συμφωνία. Σήμερα η στρατηγική είναι ξεκάθαρη: τα media χρησιμοποιούνται ως μοχλός επιρροής και ενίσχυσης.


Το ethnos.gr και η ενίσχυση της πολιτικής και επιχειρηματικής γραμμής


Το ethnos.gr αναδεικνύεται σε βασικό όχημα για την προβολή της πολιτικής γραμμής του επιχειρηματία, ιδιαίτερα σε περιόδους που η ατζέντα του ΠΑΟΚ χρειάζεται υποστήριξη. Πρόσφατα, άρθρο γνώμης παρουσίασε τον Σαββίδη ως στόχο «συντονισμένου σχεδίου εξόντωσης», που δεν αφορά μόνο τον ΠΑΟΚ, αλλά επεκτείνεται στα επιχειρηματικά του συμφέροντα, από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μέχρι τον χώρο των media.

Το δημοσίευμα κάνει λόγο για πιέσεις από κυβερνητικούς κύκλους, για παιχνίδια ισχύος και για ενέργειες που λειτουργούν ως Δούρειος Ίππος αποσταθεροποίησης. Ο Σαββίδης προβάλλεται ως ανεξάρτητος επενδυτής με ποντιακές ρίζες, που έχει συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας και στην εξυγίανση του ποδοσφαίρου, γεγονός που τον καθιστά «ενοχλητικό» για ορισμένα κέντρα εξουσίας.


Η αξία των ιστορικών τίτλων: Εμπορική ή επιχειρησιακή;


Όπως αποδεικνύεται, οι παλιοί τίτλοι όπως το “Έθνος” και η “Ημερησία” εξακολουθούν να έχουν αξία. Ακόμα κι αν η εμπορική τους εκμετάλλευση είναι περιορισμένη, η επιχειρησιακή τους σημασία παραμένει καθοριστική, καθώς λειτουργούν ως ασπίδα και εργαλείο στρατηγικής στα χέρια του Ιβάν Σαββίδη.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση