Σε πλήρη αναδιάταξη της στρατηγικής της προχωρά η Motor Oil της οποίας ηγείται ο Γιάννης Βαρδινογιάννης για τα πρατήρια Shell, με στόχο τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων πέρα από τα παραδοσιακά υγρά καύσιμα. Η νέα προσέγγιση εστιάζει στην ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στον τομέα της μικρής λιανικής, του έτοιμου καφέ και των υπηρεσιών εξυπηρέτησης, όπως lockers και πλυντήρια, καθιστώντας τα πρατήρια σημεία πολλαπλής χρήσης.
Η εταιρεία, υπό τη διοίκηση του Γιάννη Βαρδινογιάννη, επιδιώκει να ενισχύσει την εμπειρία του καταναλωτή στα πρατήρια Shell, μετατρέποντας το απλό «γέμισμα ρεζερβουάρ» σε μια πολυδιάστατη εξυπηρέτηση. Στο πλαίσιο αυτό, εξελίσσεται το πρόγραμμα Shell Go+ με νέες συνεργασίες και προνόμια για τους πελάτες.
Στόχος της Motor Oil σε παγκόσμιο επίπεδο είναι το 50% των εσόδων να προέρχεται από δραστηριότητες πέραν των υγρών καυσίμων. Αν και τα καύσιμα παραμένουν σημαντικά στην ελληνική αγορά, η εταιρεία επενδύει στην αξιοποίηση του χρόνου του πελάτη με επιπλέον παροχές και υπηρεσίες.
Η κατεύθυνση αυτή υποστηρίζεται από πρόσφατες εξαγορές, όπως εκείνες των Taresso Artisan Coffee Roasters και Twenty Four Seven Shoppen, ενώ στα πρατήρια έχουν ήδη αναπτυχθεί υπηρεσίες όπως καφέδες Costa Coffee, συνεργασίες με σούπερ μάρκετ, φαρμακεία, πλυντήρια και σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
Στο πλαίσιο της πενταετούς επενδυτικής στρατηγικής, 25 νέα καταστήματα μικρής λιανικής βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης, ενώ ήδη λειτουργούν δύο concept stores σε Ηλιούπολη και Νέα Σμύρνη. Από τα 791 πρατήρια Shell, τα 370 είναι ιδιολειτουργούμενα, με σημαντικό ποσοστό αυτών να προσφέρουν σημεία καφέ και μίνι μάρκετ.
Η έμπνευση για το νέο μοντέλο προήλθε από την αγορά της Κροατίας, όπου τα πρατήρια λειτουργούν ως χώροι κοινωνικής συνάντησης με εστίαση. Η πορεία των νέων αυτών πρωτοβουλιών θα αξιολογηθεί την επόμενη διετία, με προοπτική περαιτέρω ανάπτυξης ανάλογα με την αποδοχή τους από το καταναλωτικό κοινό.