Τα δημόσια δεδομένα παρακολούθησης πλοίων δείχνουν περισσότερες από 200 φορτώσεις σε ρωσικά λιμάνια από την αρχή της σύγκρουσης στην Ουκρανία — η Cyclades Company πούλησε πλοία που κατευθύνονταν απευθείας στο ρωσικό εμπόριο!
Η Πυθία αποκαλύπτει
Αναγνώστριες και αναγνώστες μου.
Ο Γιάννης Αλαφούζος, ο εφοπλιστής, μεγαλοεπιχειρηματίας, μεγαλοκαναλάρχης (αφού έχει τον φιλοκυβερνητικό – φιλομητσοτακικό ΣΚΑΪ) και ιδιοκτήτης της ομάδας του Παναθηναϊκού, δεν είναι απλά ένα από τα τελευταία ερείσματα του Μητσοτακισμού, τώρα που το διεφθαρμένο κεντρικό σύστημα εξουσίας με έδρα το Μαξίμου καταρρέει. Ο Γιάννης Αλαφούζος, εδώ και χρόνια βρίσκεται στην πρώτη γραμμή (σε ότι αφορά στους εγχώριους “παίκτες”) της προπαγάνδας του διεθνούς κατεστημένου συστήματος που κυριάρχησε τις προηγούμενες δεκαετίες, αλλά το οποίο έχει ξεκινήσει και ξηλώνεται από την εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ. Τα ΜΜΕ του Γιάννη Αλαφούζου πρωταγωνίστησαν τα προηγούμενα χρόνια στην προπαγάνδιση της ατζέντας του εκφυλισμένου συστήματος Μπάιντεν και των δορυφόρων του. Καλά, δεν συζητάμε καν για την γραμμή στα εθνικά θέματα, που είναι σαν να προέρχεται από τα… τσουβάλια με την… ανθρωπιστική βοήθεια της USAID. Και ενώ ο ΣΚΑΪ ή η Καθημερινή ή οι μεγαλοδημοσιογράφοι του συγκροτήματος του Φαλήρου, που συνδέονται με το ΕΛΙΑΜΕΠ και άλλους φορείς, έπαιζαν τα ρέστα τους για λογαριασμό συγκεκριμένων κέντρων με έδρα τις ΗΠΑ, την Βρετανία και την Γερμανία για την Ουκρανία, αυτό δεν εμπόδιζε τον Γιάννη Αλαφούζο να κάνει – σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ – χρυσές δουλειές με το ρωσικό πετρέλαιο. Διπλοπροσωπία; Διπλό παιχνίδι; Άγνοια κινδύνου για όσα έρχονται; Όπως και να έχει δεν μπορεί κάποιος να πατά παντοτινά σε δύο βάρκες και, ενώ η αμερικανορωσική προσέγγιση είναι γεγονός, ενώ Τραμπ και Πούτιν προχωρούν στην υλοποίηση του σχεδίου ειρήνευσης στην Ουκρανία, ενώ η Ευρωπαϊκή Ένωση θα συντριβεί στις συμπληγάδες των αληθινά μεγάλων δυνάμεων, μία… ανώτερη δύναμη αργά ή γρήγορα θα ρωτήσει τον Γιάννη Αλαφούζο το εξής: “Με εμάς ή με εκείνους;”. Εξάλλου ο ΣΚΑΪ εξήντλησε τις δυνατότητες πολεμικής του απέναντι στο σύστημα Τραμπ και δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι φθάνει η ώρα του λογαριασμού.
Ακόμη, το γεγονός ότι τα ΜΜΕ Αλαφούζου πρωταγωνίστησαν στην… διεθνή μάχη κατά του Μαδούρο και στο προμοτάρισμα των αμερικανοκίνητων πραξικοπηματιών στην Βενεζουέλα, δεν εμπόδισε τον εφοπλιστή να κάνει, σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, trade πετρέλαιο από την Βενεζουέλα.
Ας δούμε, όμως, – προς το παρόν – τι γράφεται στο εξωτερικό:
Εν μέσω αυξανόμενης ανησυχίας για την αποχώρηση των ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών από το εμπόριο πετρελαίου με τη Ρωσία, υπάρχει μία περίπτωση που μέχρι στιγμής έχει διαφύγει του ελέγχου.
Όπως αναφέρουν ξένα μέσα ενημέρωσης που παρακολουθούν εταιρείες που συνεχίζουν να συνεργάζονται με τη Ρωσία, η Okeanis Eco Tankers Corp (που είναι εισηγμένη στη Νέα Υόρκη με τον κωδικό NYSE:ECO και στο Όσλο με τον κωδικό OET:OSL), μαζί με τη θυγατρική της, Kyklades Maritime Corp., ανήκουν στον μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Γιάννη Αλαφούζο. Μεταξύ άλλων, ο κ. Αλαφούζος είναι και ιδιοκτήτης της ποδοσφαιρικής ομάδας του Παναθηναϊκού.
Διαβάστε στη συνέχεια το αποκαλυπτικό άρθρο που δημοσιεύτηκε στο medium.com:
Η καριέρα του Γιάννη Αλαφούζου είναι γεμάτη από αμφιλεγόμενα περιστατικά, που απαιτούν προσεκτική εξέταση.
Οι παλαιότεροι επενδυτές υπέστησαν σοβαρές απώλειες όταν χρεοκόπησε μια έκδοση ομολόγων υψηλής απόδοσης 150 εκατομμυρίων δολαρίων από την Ermis Maritime στα τέλη της δεκαετίας του 1990.
Συμμετείχε επίσης στο σκάνδαλο του ναυτιλιακού στόλου Petromin τη δεκαετία του 1990, το οποίο οδήγησε σε ένταλμα έκδοσης από τις ρουμανικές αρχές. Εν τω μεταξύ, άλλες υποθέσεις όπως το σκάνδαλο της παράνομης τροφοδοσίας στο Ασπρονήσι, που οδήγησε σε πολλές δικαστικές διαδικασίες, και η αδυναμία πληρωμής εκατομμυρίων δανείων από τις ελληνικές θυγατρικές της ScotiaBank και της Barclays, έχουν εντείνει τις αμφιβολίες για το ρεκόρ του.
Σήμερα, πηγές της αγοράς αποκαλύπτουν ότι η εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται περίπου 26 δεξαμενόπλοια, είναι μεταξύ εκείνων που ανακρίθηκαν πρόσφατα από τις αμερικανικές αρχές για πιθανές παραβιάσεις του ανώτατου ορίου των τιμών του πετρελαίου.
Αυτή η κίνηση του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι τα δημόσια δεδομένα παρακολούθησης πλοίων δείχνουν τη συμμετοχή της Okeanis σε περισσότερα από 100 φορτία σε ρωσικά λιμάνια από την έναρξη της σύγκρουσης, καθιστώντας την μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες που συνεργάζονται με τη Ρωσία από την αρχή του πολέμου.
Ακολουθεί μια ενδεικτική λίστα αυτών των κλήσεων, με λεπτομέρειες που συγκεντρώθηκαν από δημόσιες πηγές.
Σημειώνεται ότι πολλά από αυτά τα ταξίδια αφορούν πλοία που συνδέονται με την Okeanis, την εταιρεία που ο κ. Αλαφούζος εισήγαγε πρόσφατα στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης (NYSE), μετά την εισαγωγή της στο Όσλο.
Εκτός από τα νομικά ζητήματα που μπορεί να προκύψουν από αυτές τις συναλλαγές, κατά τη διάρκεια μιας περιόδου όπου το αργό Urals λέγεται ότι έχει υπερβεί το ανώτατο όριο τιμών του, υπάρχουν ανοιχτά ερωτήματα σχετικά με τους αντισυμβαλλομένους του, τη διαδικασία δέουσας επιμέλειας και εάν τα ναύλα από αυτά τα προσοδοφόρα ταξίδια ωφελούν τελικά τους επενδυτές.
Εκτός από τις ανησυχίες γύρω από το ρωσικό εμπόριο, τόσο ιδιωτικές όσο και εισηγμένες εταιρείες που συνδέονται με τον κ. Αλαφούζο έχουν εμπλακεί σε αποστολές αργού πετρελαίου της Βενεζουέλας από τον «σκοτεινό στόλο» κατά τη διάρκεια των κυρώσεων. Κάποιες από αυτές τις αμφισβητούμενες συναλλαγές καταγράφονται επίσης.
Για παράδειγμα, τα πλοία «Φολέγανδρος» και «Κίμωλος», που ανήκουν στην εισηγμένη εταιρεία Okeanis Eco Tankers Corp, φαίνεται ότι φόρτωσαν καύσιμα στα ανοικτά των ακτών της Μαλαισίας από το πλοίο (M/T Kitakaze) που προερχόταν απευθείας από τη Βενεζουέλα.
Επιπλέον, η εταιρεία «Κυκλάδες» πρόσφατα πούλησε πλοία που προορίζονταν απευθείας για το ρωσικό εμπόριο, κατά παράβαση των ευρωπαϊκών κανονισμών που απαγορεύουν την πώληση δεξαμενόπλοιων «για χρήση από τη Ρωσία». Για παράδειγμα, το Nissos Delos πουλήθηκε πρόσφατα σε έναν μικρό ιδιοκτήτη από το Μπαγκλαντές, ο οποίος πήρε το πλοίο απευθείας στο λιμάνι του Primorsk.
Υπάρχουν επίσης φήμες ότι ο κ. Αλαφούζος συνεχίζει να έχει συμφέροντα σε αυτά τα πλοία και απλώς χρησιμοποιεί τις εταιρείες ως μέτωπο για να προβεί σε παραβιάσεις των κυρώσεων.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι ο περαιτέρω έλεγχος των συναλλαγών του θα φέρει στο φως και άλλες παρατυπίες, αναφέρουν οι εκθέσεις.
Ως εκ τούτου, συνιστούμε σε όλες τις αρχές, τους τραπεζίτες και τους μετόχους των εταιρειών του κ. Αλαφούζου να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να διεξάγουν τις δικές τους έρευνες για την αποφυγή πιθανών μεγάλων χρηματοοικονομικών υποχρεώσεων, συνεχίζει η έκθεση.
Η Okeanis φαίνεται να είναι η μόνη εισηγμένη εταιρεία στις ΗΠΑ και τη Νορβηγία που εμπορεύεται — εμπορεύεται αργό πετρέλαιο Ρωσίας και Βενεζουέλας.
Ακολουθεί το αγγλικό κείμενο:
Public ship tracking data shows more than 200 loadings in Russian ports since the beginning of the conflict — Cyclades company sold ships that were headed directly to Russian trade!
Amid growing concern about Greek shipping companies withdrawing from the oil trade with Russia, there is one case that has so far escaped scrutiny.
As foreign media outlets that monitor companies that continue to cooperate with Russia report, Okeanis Eco Tankers Corp (listed in New York under the code NYSE:ECO and in Oslo under the code OET:OSL), along with its subsidiary, Kyklades Maritime Corp., are owned by media tycoon Yannis Alafouzos. Among other things, Mr. Alafouzos is also the owner of the Panathinaikos football team.
Yannis Alafouzos’s career is full of controversial incidents, which requires careful examination.
Older investors suffered serious losses when he defaulted on a $150 million high-yield bond issue by Ermis Maritime in the late 1990s.
He was also involved in the Petromin shipping fleet scandal in the 1990s, which led to an extradition warrant from Romanian authorities. Meanwhile, other cases such as the Aspronisi illegal fueling scandal, which led to several court proceedings, and the default on millions of loans from the Greek subsidiaries of ScotiaBank and Barclays, have heightened doubts about his record.
Today, market sources reveal that the company, which operates about 26 tankers, is among those recently questioned by US authorities for possible violations of the oil price ceiling.
This move by the US State Department is not surprising, given that public ship tracking data shows Okeanis’ involvement in more than 100 cargoes at Russian ports since the start of the conflict, making it one of the largest companies cooperating with Russia since the start of the war.
Below is an indicative list of these calls, with details gathered from public sources.
It is noted that many of these trips involve ships associated with Okeanis, the company that Mr. Alafouzos recently listed on the New York Stock Exchange (NYSE), following its listing in Oslo.
In addition to the legal issues that may arise from these transactions, during a period when Urals crude is said to have exceeded its price ceiling, there are open questions about its counterparties, the due diligence process, and whether the freight from these lucrative voyages ultimately benefit investors.
In addition to the concerns surrounding the Russian trade, both private and publicly traded companies linked to Mr. Alafouzo have been involved in shipments of Venezuelan crude from the “dark fleet” during the sanctions. Some of these questionable transactions are also being recorded.
For example, the vessels “Folegandros” and “Kimolos”, owned by the listed company Okeanis Eco Tankers Corp, appear to have loaded fuel off the coast of Malaysia from the vessel (M/T Kitakaze) that came directly from Venezuela.
In addition, the company “Cyclades” has recently sold ships that were destined directly for the Russian trade, in violation of European regulations that prohibit the sale of tankers “for use by Russia”. For example, the Nissos Delos was recently sold to a small owner from Bangladesh, who took the ship directly to the port of Primorsk.
There are also rumors that Mr. Alafouzos continues to have interests in these ships and is simply using the companies as a front to carry out sanctions violations.
We are convinced that further scrutiny of his transactions will bring to light other irregularities, the reports state.
Therefore, we recommend that all authorities, bankers and shareholders of Mr. Alafouzos’ companies be particularly careful and conduct their own investigations in order to avoid possible major financial liabilities, the report continues.
Okeanis appears to be the only listed company in the US and Norway that trades — trades Russian and Venezuelan crude oil.
Δεξαμενόπλοια Suezmax
1) Zeno I από το Novorossiysk προς Cochin – 23 Οκτ 2024
2) Zeno I από τοPrimrorsk προς Vadinar – 19 Αυγ 2024
3) Zeno I από το Murmansk προς Tianjin – 15 Μαρτ 2024
4) Zeno I από το Murmansk προς Ma Day Island – 29 Δεκ 2023
5) Zeno I από το Ust-Luga προς Cochin – 14 Οκτ 2023
6) EM Faith από το Ust-Luga προς Sikka – 04 Σεπτ 2024
7) EM Faith από το Murmansk προς Tianjin – 20 Μαΐ 2024
8) EM Faith από το Murmansk προς Ma Day Island – 18 Φεβ 2024
9) EM Faith από τοMurmansk προς Sikka – 10 Δεκ 2023
10) EM Faith από τοMurmansk προς Vadinar 16 Μαρτ 2023
11) EM Faith από το Novorossiysk προς Tutunciftlik – 10 Φεβ 2023
12) EM Faith από το Taman προς Tanjung Pelepas – 04 Νοεμ 2022
13) EM Faith από το Ust-Luga προς Sikka – 09 Αυγ 2022
14) Constantios από το Ust-Luga προς Sea of Marmara – 20 Νοεμ 2023
15) Constantios από το CPC προς Tianjin – 25 Μαΐ 2023
16) Constantios από το Ust-Luga προς Sikka – 27 Οκτ 2022
17) Constantios από το Ust-Luga προς Sikka – 18 Αυγ 2022
18) Nissos Antimilos από το CPC (Novorossiysk) / Rotterdam – 27 Δεκ 2024
19) Nissos Antimilos από το Primorsk / Aliaga – 14 Νοεμ 2024
20) Nissos Antimilos από το CPC (Novorossiysk) / Thessaloniki – 21 Οκτ 2024
21) Nissos Antimilos από Ust-Luga / Tutunciftlik – 23 Σεπτ 2024
22) Nissos Antimilos από CPC (Novorossiysk) – Rotterdam – 23 Αυγ 2024
23) Nissos Antimilos από Primorsk – Tutunciftlik – 17 Ιουλ 2024
24) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Varna – 28 Απρ 2024
25) Nissos Antimilos από Ust Luga προς Singapore – 16 Δεκ 2023
26) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Ma Day Island – 26 Αυγ 2023
27) Nissos Antimilos από Primorsk προς Paradip – 08 Ιουν 2023
28) Nissos Antimilos από Taman προς Tanjung Pelepas – 05 Μαρτ 2023
29) Nissos Antimilos από Murmansk προς Mumbai – 04 Ιαν 2023
30) Nissos Antimilos από CPC προς Rotterdam – 27 Νοεμ 2022
31) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Tutunciftlik – 04 Νοεμ 2022
32) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Tutunciftlik – 23 Οκτ 2022
33) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Aliaga – 09 Οκτ 2022
34) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Aliaga – 23 Σεπτ 2022
35) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Tutunciftlik – 01 Σεπτ 2022
36) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Aliaga – 18 Αυγ 2022
37) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Aliaga – 29 Ιουλ 2022
38) Nissos Antimilos από Ust-Luga προς Dongjiangkou – 08 Μαΐ 2022
39) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Paradip – 01 Μαρτ 2022
40) Nissos Tinos από Primorsk – Sea of Marmara — 26 Δεκ 2024
41) Nissos Tinos από Primorsk – Aliaga — 14 Οκτ 2024
42) Nissos Tinos από Primorsk – Tutunciftlik — 16 Αυγ 2024
43) Nissos Tinos από Murmansk προς Tema – 08 Αυγ 2023
44) Nissos Tinos από Novorossiysk προς Huizhou – 20 Απρ 2023
45) Nissos Tinos από Novorossiysk προς Aliaga – 21 Μαρτ 2023
46) Nissos Tinos από Novorossiysk προς Sikka – 18 Ιαν 2023
47) Nissos Tinos από CPC προς Tianjin – 01 Νοεμ 2022
48) Nissos Tinos από Ust-Luga προς Tanjung Bin – 10 Αυγ 2022
49) Nissos Tinos από CPC προς Qingdao – 22 Μαρτ 2022
50) Kinyras από Primorsk – Bayuquan — 31 Οκτ 2024
51) Kinyras από Ust-Luga – Aliaga — 17 Σεπτ 2024
52) Kinyras από Primorsk – Aliaga — 09 Αυγ 2024
53) Kinyras από Ust-Luga – Aliaga — 15 Μαΐ 2024
54) Kinyras από Ust-Luga – Tutunciftlik — 16 Μαρτ 2024
55) Kinyras από Novorossiysk προς Pakistan / WCI – 24 Νοεμ 2023
56) Kinyras από Novorossiysk προς Cochin – 01 Οκτ 2023
57) Kinyras από CPC προς Sikka – 20 Ιουλ 2023
58) Kinyras από Ust-Luga προς Aliaga – 04 Ιουν 2023
59) Kinyras από Ust-Luga προς Tanjung Pelepas – 02 Ιαν 2023
60) Nissos Koufonissi από Primorsk – Tutunciftlik — 02 Ιαν 2025
61) Nissos Koufonissi από CPC (Novorossiysk) – Yosu – 26 Ιουν 2024
62) Nissos Koufonissi από Novorossiysk – Constantza – 13 Ιουν 2024
63) Nissos Koufonissi από Primorsk – Tutunciftlik — 02 Μαΐ 2024
64) Nissos Koufonissi από Novorossiysk προς Lanshan – 21 Σεπτ 2023
65) Nissos Koufonissi από Ust-Luga προς Aliaga – 22 Αυγ 2023
66) Nissos Koufonissi από Murmansk προς Lanshan – 26 Απρ 2023
67) Nissos Koufonissi από Ust-Luga προς Gulei – 27 Σεπτ 2022
68) Nissos Ios από Novorossiysk – Mediterranean – 17 Ιαν 2025
69) Nissos Ios από Primorsk – Tutunciftlik – 28 Νοεμ 2024
70) Nissos Ios από Novorossiysk – Falconara – 28 Σεπτ 2024
71) Nissos Ios από Ust-Luga – Aliaga – 25 Αυγ 2024
72) Nissos Ios από CPC (Novorossiysk) – Muara – 18 Μαρτ 2024
73) Nissos Ios από Novorossiysk προς North China – 09 Νοεμ 2023
74) Nissos Ios από Novorossiysk προς Cochin – 11 Αυγ 2023
75) Nissos Ios από Murmansk προς Paradip – 18 Μαΐ 2023
76) Nissos Ios από Murmansk προς Visakhapatnam – 12 Μαρτ 2023
77) Nissos Ios από Murmansk προς Sikka – 27 Δεκ 2022
78) Nissos Ios από Ust-Luga προς Ningbo – 10 Σεπτ 2022
79) Nissos Ios από Novorossiysk προς Sikka – 28 Ιουν 2022
80) Nissos Ios από Novorossiysk προς Vadinar – 25 Απρ 2022
81) Milos από CPC προς Sikka – 14 Σεπτ 2023
82) Milos από CPC προς Incheon – 03 Απρ 2023
83) Milos από CPC προς Aliaga – 04 Φεβ 2023
84) Milos από Ust-Luga προς Quanzhou – 23 Αυγ 2022
85) Milos από Ust-Luga προς Cochin – 27 Μαΐ 2022
86) Milos από Ust-Luga προς Vatika Bay – 03 Απρ 2022
87) Folegandros από Primorsk προς Sikka – 24 Οκτ 2023
88) Folegandros από Murmansk προς Paradip – 07 Μαΐ 2023
89) Folegandros από Murmansk προς Vadinar – 27 Φεβ 2023
90) Folegandros από Novorossiysk προς Dongjiangkou – 28 Απρ 2022
91) Kimolos από Ust-Luga προς Tutunciftlik – 03 Νοεμ 2023
92) Kimolos από προς – Sikka – 15 Μαΐ 2023
93) Kimolos από Ust-Luga προς Sikka – 26 Μαρτ 2023
94) Kimolos από Kozmino προς Sikka – 10 Οκτ 2022
95) Kimolos από Kozmino προς Lanshan – 11 Σεπτ 2022
96) Kimolos από Ust-Luga προς Lanshan – 12 Ιουλ 2022
97) Poliegos από CPC προς Port Said – 15 Δεκ 2024
98) Poliegos από Ust-Luga προς Sikka – 31 Ιουλ 2023
99) Poliegos από CPC προς Sikka – 21 Μαΐ 2023
100) Poliegos από CPC προς Sikka – 31 Μαρτ 2023
101) Poliegos από Murmansk προς Vadinar – 05 Φεβ 2023
102) Poliegos από Ust-Luga προς Tanjung – Bin 24 Σεπτ 2022
103) Poliegos από Ust-Luga προς Lanshan – 07 Ιουν 2022
104) Poliegos από CPC προς Quanzhou – 24 Φεβ 2022
105) Poliegos από Novorossiysk προς Constantza – 03 Φεβ 2022
106) Nissos Sikinos από CPC (Novorossiysk) – Trieste – 02 Οκτ 2024
107) Nissos Sikinos από CPC (Novorossiysk) – Rotterdam – 08 Μαΐ 2024
108) Nissos Sikinos από CPC (Novorossiysk) – Augusta – 02 Απρ 2024
109) Nissos Sikinos από CPC προς Tianjin – 03 Νοεμ 2023
110) Nissos Sikinos από Novorossiysk προς Zhanjiang – 07 Ιαν 2023
111) Nissos Sikinos από Novorossiysk προς Aliaga – 04 Σεπτ 2022
112) Nissos Sikinos από CPC προς Daesan – 11 Ιουν 2022
113) Nissos Sifnos από CPC προς Pakistan / WCI – 13 Ιαν 2025
114) Nissos Sifnos από Novorossiysk προς Le Havre – 30 Μαρτ 2024
115) Nissos Sifnos από CPC προς Yosu – 18 Αυγ 2023
116) Nissos Sifnos από Ust-Luga προς Sikka – 13 Οκτ 2022
117) Nissos Sifnos από Ust-Luga προς Aliaga – 01 Ιουλ 2022
118) Nissos Sifnos από Ust-Luga προς Tutunciftlik – 25 Μαΐ 2022
119) Nissos Sifnos από CPC προς Shuidong – 10 Μαρτ 2022
Δεξαμενόπλοια Aframax
120) Khalissa από Primorsk προς Vadinar – 06 Οκτ 2023
121) Khalissa από Ust-Luga προς Chennai – 06 Ιουλ 2023
122) Khalissa από Saint Petersburg fb Ust-Luga προς Shuqaiq – 18 Απρ 2023
123) Khalissa από Saint Petersburg fb Ust-Luga προς Rabigh – 28 Φεβ 2023
124) Osperous από Primorsk προς Lanshan – 18 Ιουν 2023
125) Osperous από Ust-Luga προς Singapore – 05 Φεβ 2023
126) Osperous από Primorsk προς Chennai – 31 Οκτ 2022
127) Nissos Christiana από Primorsk – Pakistan / West Coast India — 15 Ιαν 2025
128) Nissos Christiana από Primorsk – Tutunciftlik — 03 Οκτ 2024
129) Nissos Christiana από Ust-Luga – Aliaga — 13 Ιουν 2024
130) Nissos Christiana από Saint Petersburg – Tanjung Bin — 19 Δεκ 2023
131) Nissos Christiana από Ust-Luga προς Mundra – 06 Σεπτ 2023
132) Nissos Christiana από Ust-Luga προς Sikka – 19 Μαΐ 2023
133) Nissos Christiana από Ust-Luga προς Tanjung Pelepas – 03 Μαρτ 2023
134) Nissos Christiana από CPC προς Aliaga – 26 Ιαν 2023
135) Nissos Christiana από Novorossiysk προς Milazzo – 22 Δεκ 2022
136) Nissos Christiana από Novorossiysk προς Singapore – 28 Σεπτ 2022
137) Nissos Christiana από Primorsk προς Sikka – 09 Ιουλ 2022
138) Nissos Christiana από Novorossiysk προς Trieste – 04 Ιουν 2022
139) Nissos Christiana από CPC προς Pachi – 16 Μαΐ 2022
140) Nissos Christiana από CPC προς Aliaga – 09 Μαρτ 2022
141) Nissos Delos από CPC (Novorossiysk) – Santa Panagia – 08 Νοεμ 2024
142) Nissos Delos από Novorossiysk – Tutunciftlik – 16 Οκτ 2024
143) Nissos Delos από Ust-Luga – Tutunciftlik – 09 Σεπτ 2024
144) Nissos Delos από Ust-Luga – Sikka – 14 Μαΐ 2024
145) Nissos Delos από Novorossiysk – Santa Panagia – 19 Ιαν 2024
146) Nissos Delos από Ust-Luga προς Tutunciftlik – 02 Νοεμ 2023
147) Nissos Delos από Primorsk προς Mundra – 30 Ιουν 2023
148) Nissos Delos από Novorossiysk προς Lanshan – 29 Μαρτ 2023
149) Nissos Delos από Tuapse προς Sikka – 14 Δεκ 2022
150) Nissos Delos από Primorsk προς Sikka – 05 Οκτ 2022
151) Nissos Delos από Primorsk προς Cochin – 04 Ιουλ 2022
152) Nissos Delos από Novorossiysk προς Colombo – 23 Μαρτ 2022
153) Nissos Serifos από Novorossiysk – Tutunciftlik – 06 Ιαν 2025
154) Nissos Serifos από Primorsk – Tutunciftlik – 05 Δεκ 2024
155) Nissos Serifos από Ust-Luga – Tutunciftlik – 26 Σεπτ 2024
156) Nissos Serifos από Novorossiysk – Aliaga – 23 Ιουλ 2024
157) Nissos Serifos από Ust-Luga – Aliaga – 20 Ιουν 2024
158) Nissos Serifos από Ust-Luga – Aliaga – 22 Απρ 2024
159) Nissos Serifos από Ust-Luga προς Duqm – 12 Οκτ 2023
160) Nissos Serifos από Ust-Luga προς Chennai – 03 Αυγ 2023
161) Nissos Serifos από Primorsk προς Mundra – 23 Μαΐ 2023
162) Nissos Serifos από Novorossiysk προς Tutunciftlik – 10 Ιαν 2023
163) Nissos Serifos από CPC προς Fos – 04 Δεκ 2022
164) Nissos Serifos από Kozmino προς Dongjiangkou – 13 Αυγ 2022
165) Nissos Serifos από Primorsk προς Dongjiangkou – 09 Ιουν 2022
166) Nissos Serifos από CPC προς Bilbao – 17 Μαΐ 2022
167) Nissos Serifos από Novorossiysk προς Augusta – 28 Απρ 2022
168) Nissos Serifos από Novorossiysk προς Burgas – 11 Απρ 2022
169) Nissos Serifos από Novorossiysk προς Midia – 25 Μαρτ 2022
170) Nissos Serifos από CPC προς Trieste – 23 Φεβ 2022
171) Hai II από Kozmino προς Longkou – 12 Ιουλ 2023
172) Hai II από Kozmino προς Dongjiangkou – 27 Ιουν 2023
173) Hai II από Kozmino προς Lanshan – 28 Μαΐ 2023
174) Hai II από Kozmino προς Lanshan – 16 Μαΐ 2023
175) Hai II από Kozmino προς Yantai – 27 Απρ 2023
176) Hai II από Kozmino προς Yantai – 05 Μαρτ 2023
177) Hai II από Kozmino προς Yantai – 17 Ιαν 2023
178) Hai II από Ust-Luga προς Qingdao – 06 Νοεμ 2022
179) Nissos Paros από CPC (Novorossiysk) – Genoa – 07 Ιαν 2025
180) Nissos Paros από CPC (Novorossiysk) – Uncertain – 04 Δεκ 2024
181) Nissos Paros από Ust-Luga – Tutunciftlik – 26 Οκτ 2024
182) Nissos Paros από Ust-Luga – Tutunciftlik – 06 Σεπτ 2024
183) Nissos Paros από Ust-Luga – Tutunciftlik – 10 Ιουλ 2024
184) Nissos Paros από Ust-Luga προς Fujairah – 20 Ιουλ 2023
185) Nissos Paros από Saint Petersburg fb Ust-Luga προς Shuqaiq – 24 Απρ 2023
186) Nissos Paros από Novorossiysk fb Taman προς Fujairah – 09 Φεβ 2023
187) Nissos Paros από Ust-Luga προς Milazzo – 01 Νοεμ 2022
188) Nissos Paros από Primorsk προς Aliaga – 02 Σεπτ 2022
189) Nissos Paros από Novorossiysk προς Trieste – 28 Ιουλ 2022
190) Nissos Paros από Primorsk προς Sikka – 03 Ιουν 2022
191) Nissos Paros από CPC προς Rotterdam – 12 Απρ 2022΄